Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-03 22:37:22 följande:
    go afton
    Mamacita
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-03 22:42:14 följande:
    Vet du vad, jag har stickat en halsduk!!! Som den gravt hantverksutvecklingstörda person jag är så går jag nu på gammla dag eb urs i stickning.
    De själsliga ärren från syslöjdstiden har nästan läkt bort helt!
    Haha! Är det en färglad sak eller ditt obligatoriska svarta? det blir nästan för mycket om det är färg känner jag. För optimistiskt liksom. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-03 22:48:17 följande:
    *fixar en bild*
    Nice. Då väntar jag på den. Sen ska jag gå och lägga mig med den där vidriga boken som gör mig så ledsen och arg.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-03 22:53:17 följande:

9 helvetiska gravidmånader och en fet viktuppgång, men ändå vägrar den otacksamma lilla rackaren "jobba" halsduken.
    Men herregud vilken gullig unge! *skiter i halsduken*

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-03 22:53:51 följande:
    Vad är det för trist bok du läser
    Odjuret. Helt vidrig. Läs INTE. 
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-03 22:54:44 följande:
    Jepp han är otroligt lik mig brukar jag få höra.
    Stort NJA på det.......Drömmer jag vet ju faktiskt hur fin hans pappa är.  

Sov gott nu nattdjur. See you on the flip side.  
  • 2timearound

Morning.

Fifan........ stackarns man. Han verkar fin och trevlig. 

problem i långtbortistan

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 08:40:34 följande:
    Förklara den här här tråde för mig:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m55413096.html
    Haha! de är besatta av ett klädmärke. Pathetic.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 08:31:58 följande:
    Ja, det är en imponerande uppoffring att flytta till ett land där man inte har jobb och inte kan språket.
    Men jag tycker bara så jävla synd om honom liksom..... Han är ju helt knäckt, för fan. 
Svar på tråden The return of the Lolilla