Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-29 23:43:30 följande:
    Jag hat tänkt skriva en julkalenrer me nni får lämna önskemål. Kag måste ha med min orfivillig publik. 
    Varför är du uppe än?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Vad är det fär en jävla bunt med tråkiga kärringar som huserar i den här tråden? Varför har ni 50.000 inlägg era kossor?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Eras, hahahaha! *glad* Det kanske är lite kul i den här tråden ändå......

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-30 17:22:58 följande:
    Dessutom verkar det som att han stalkar folk som säger ngt negativt Ännu roligare.
    HAHAHA! Jag måste läsa den sen ikväll, just nu har jag sjukt mycket. Men skyltningen blir asfin. Jag lämnar med flaggan i topp.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-30 17:26:55 följande:
    Vad härligt Bilderrå?
    Jag kan försöka men det blir aldrig bra med reflektionerna i fönstret. But I´ll try
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-01 10:03:15 följande:
    HEJ. *spår trådens undergång*
    jag vet. Det räcker med att jag inte har tid för er en kort stund så hamnar tråden på sophögen. Det var precis samma förra gången jag sket i er.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-01 11:09:44 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m55893721.html

du har annat att oroa dig över ser jag timern
    Hahahahaha! Nä. Fittan är trång och skön. Det ska jag väl inte behöva påminna om? Kejsarsnitt, du vet..........Drömmer
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-01 14:59:26 följande:
    Åh, vad fin han är! Lik mamman, no?

Jag är fortfarande sjuk... och lite, lite deprimerad, tror jag :-{ Vad är DET, liksom?
    Ryck upp dig nu
  • 2timearound

Jag hänger inte med i vad ni pratar om. Jag börjar nog bli gammal.

Svar på tråden The return of the Lolilla