Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-12-01 17:15:09 följande:
    Nej, porr kan vara lite klurigt att hänga med i.. :)
    Inte min grej alls........Drömmer snusk och sånt *uä*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-01 17:43:49 följande:
    Som typ alla i tråden? 
    Nja.....vissa av oss försöker ändå hålla oss till the straight and narrow.......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-01 17:51:55 följande:
    Du menar Sven och Tvåan? 
    Varför hamnade jag i samma fack som Freddy? Vad har jag gjort för att förtjäna det? Jag är visst i onåd på fler än ett ställe idag.......
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-01 22:24:50 följande:
    Är det ingen här ikväll?
    Jo från och till. What up babe? 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-01 22:28:23 följande:
    Trött. Nästan precis kommit hem från lägenheten. Själv då?
    Väntar på husbonde som spelar innebandy, surfar. Du, jag såg inte soffbilden förrän igår, den måste ha smugit sig in i inkorgen liksom. Hur bidde det? Köp? Jag tyckte den såg jättesnygg ut, var den nått bekväm också? 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-01 22:35:35 följande:
    Det blev köp Kanon blir det nog när allt är på plats. TV idag & köksmöbler med.
    Fan vad nice det låter! Jag hade velat vara mer inblandad i processen, men jag hinner inte.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 07:51:47 följande:
    Jag bakade med nougat i helgen så jag mår illa av bara tanken. Jag drömde om min gamla kk och vaknade nyförälskad. 
    Men åhhhh! Hate it when that happends...........så vänder man sig om och där ligger den där vanliga slashasen liksom.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 09:24:48 följande:
    Ja och så är man tvungen att låtsas att man är glad att se honom. 
    Hahahahahhaha! 
    Mariohnym skrev 2010-12-02 09:25:50 följande:
    SKrev till min gamla kk på facebook och informerade honom om att jag nu är förälskad i honom igen och att det går bra att ge mig lite bekräftelse. Inväntar svar. 
     Låt oss veta hur det går.........Drömmer vad gör du om han också bekänner sin kärlek? Säger att han inte kan leva en dag till utan dig? 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 09:36:20 följande:
    Han är så jävla snygg att man springer ur brallorna! Demon
    Sitter du och filar i detta nu?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 09:44:48 följande:
     Nej jag raggar!
    På samme? Nu får du väl sluta, han kommer tycka du stalkar honom
Svar på tråden The return of the Lolilla