Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-12-02 14:17:37 följande:
    JA! Hände mig. Satt fast. Man ba  

Har du inte varit i porrbloggen? Vad FAN!!! Fäjsbookar 
    Orakr inte logga in där....har fått fb-rädsla
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 14:25:46 följande:
    Jag förstår dig. Jag är där. 
    Jag orkar inte med att jävla pretton bara.......sån hets. jag har på riktigt gått under jorden. Och det känns bra. Om ni inte hör något ifrån mig på ett tag är det bara att ringa brandkåren och komma och klippa loss mig där jag växt fast i sängen. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-02 14:39:41 följande:
    Fast egentligen bara lite halvt om halvt eftersom du hänger här och snackar? :)
    Fast som du säkert har märkt, eftersom jag vet att du saknar mig sjukt mycket, så är jag här väldigt lite. Du har ju tidigare hållit väl reda på och kommenterat min ihärdiga medverkan här.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 14:28:36 följande:
    Tror att du har fastnat med snöret till knipkulorna i stolsdynan och sitter fast!  Hur går det nu ? Vad händer? Känns det bra att ha sålt? 
    Det känns helt fantastiskt, jag kan knappt vänta tills det är klart. Fram tills dess gömmer jag mig för omvärlden, som en rumpnisse i en stubbe. Med stor hatt. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-02 14:49:01 följande:
    Men det är ju så att om antalet nya inlägg halveras helt plötsligt så märks det. Oavsett. :)
    Nu pratar du bara tralala som jag inte förstår. *swoooooosch*
  • 2timearound

Nu ska jag servera min make middag iklädd endast en tight röd klänning med ingenting under. Tror ni det blir nåt knulla? Tur att man har tits som sitter där de ska annars hade detta INTE varit snyggt! Skål

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-02 21:04:29 följande:
    varför har han rödklänning med inget under?
    Gud vad bokstavlig du är, bara för att jag slarvade med ett komma......
  • 2timearound

Gud vad underbart att ni suttit och diskuterat min sexiga outfit Bra att ni gjorde det medan jag knullade, så någon av oss slog ett slag för grammatiken alltså.....Själv framförde jag mer ointelligenta grymtanden som "ahhhhhhh" och uhhhmmmmmm", så jag får nog ingen 5:a i svenskan idag

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-03 17:03:05 följande:
    Jag dricker vin och skall snart käka quesadillas
    Jag har tagit kort på skyltningen. Lägger in dem i kväll ringde dig idag, men du screenade visst......Drömmer
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-03 17:43:04 följande:
    Jag var på väg till tandläkaren med Elsa Antog att ni var mitt i middagsbestyr och skit nu, så.....
    Jo tjena, jag sitter på jobbet.
Svar på tråden The return of the Lolilla