Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-12-03 17:44:47 följande:
    Oj, jaha, jag visste inte. Skall upp till affören om en stund, vill du att jag ringer då?
    Jag ringer när jag sitter i bilen, ok? Om du kan prata så kan du.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag ska få en ny bärbar, en MacBook Air. *asnöjd*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-03 17:46:21 följande:
     Anpassa dig lite nu, surfitta
    Men vafan .-[ *skrattar* Jag kan inte snacka i butiken, hur ska jag då kunna viska kärleksorden du så gärna vill höra?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-03 17:48:26 följande:
    Sant. Nu går jag iaf...... Ringer väl min Anna på vägen, dårå!
    Tur att det finns nån som förbarmar sig......
  • 2timearound

Nu kommer bilder

• 2timearound

Så här der det ut, det blir ju lite grötigt när man ser in genom bakre fönstret i butiken så blir det ju inte i verkligheten men är svårt att få bort på bilderna.

• 2timearound

Irriterande att det ser lite stökigt ut på bilderna, det gör det inte i verkligeheten.

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-03 21:43:48 följande:
    Vad fint!!! Det är vitt!! Jag trodde att jag var den enda som gillade vitt julpynt. 
    Det är ju lila
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-03 22:12:09 följande:
    Inte jag, jag letar efter ett Ed Hardylinne jag vill köpa.....
    Jag letar efter skor...
Svar på tråden The return of the Lolilla