• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lottizm

Hoppsan, då hade jag också tur som beställde innan men "bara" med två koder. Håller med om att det är dåligt av dem att makulera, det är ju deras fel, dom får se till att ordna webshopen så det inte funkar med fler koder om dom inte vill att folk ska göra så

• zingoalla

Skit oxå, min order oxå markulerad kan dom verkligen bara göra så? Visst ok kanske fel använda fler kuponger, men det är väl deras fel som har det problem med shoppen? Känns ju ändå trist när man fått orderbekräftelse o allt o dom sen tar bort det

• Gurkan

Får de verkligen markulera en order så? Känns underligt, det är trots allt deras eget fel attceet går att kombibera rabatter och det har ju gåttvatt kombinera innan med. Tråkigt! Jag hade tur och fick igenom en order påb30% och t3b2 som väntar på att bli upphämtad

• Odetta
    zingoalla skrev 2012-03-02 20:52:01 följande:
    Skit oxå, min order oxå markulerad kan dom verkligen bara göra så? Visst ok kanske fel använda fler kuponger, men det är väl deras fel som har det problem med shoppen? Känns ju ändå trist när man fått orderbekräftelse o allt o dom sen tar bort det

Samma här och det hjälpte inte att ringa kundservice heller
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • AochJsMamma

Står det att det ngt på kupongen? de som skickades ut? För där brukar ju stå Går ej att kombinera med andra erbjudanden, o samma villkor gäller ju då på nätet. Gissa att de därför har rätt att makulera ordern. Trist dock

• USB

Jag skulle beställa på Lindex idag men trots att jag inte använt någon av mina kuponger/koder så står det att koden är ogiltig.

Någon mer som råkat ut för detta?

• Tina83
    skrotis78 skrev 2012-02-29 19:39:15 följande:
    Jo då det funkar. Gjorde det förra veckan och har precis fått mitt stora paket. Nästan gratis
    Men shit, haha. Synd att inte jag kom på den idèn. Men jag fick ändå bra rabatt med mina koder. Berätta gärna vad du köpte och vad det kostade
  • USB

Lyckades iaf få igenom en beställning med koden SELC08004. Vore ju synd att gå miste om 30% på sånt som man hade tänkt beställa ändå.....

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11