• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tessou
    Hemlighet skrev 2012-03-03 13:37:40 följande:
    Någon som vet om KappAhl har några giltiga koder nu??
    Jag har inte fått på evigheter från Kappahl....
    ELIAS 090326
  • Fru Indosaurie
    lilla fru snigel skrev 2012-02-29 14:29:16 följande:

Du har ju SELC 07001 (20% på en vara), SELC 07009 (25 % på två varor samt SELC 07003 (30% rabatt på tre eller flera varor) också. Jag använder alla fem koderna nu

ingen av koderna vill fungera för mig :/
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • jannah
    Fru Indosaurie skrev 2012-03-03 23:44:35 följande:
    ingen av koderna vill fungera för mig :/

Det verkar som att dom har spärrat de flesta koderna nu, när dom upptäckt att folk använt flera koder vid samma beställning... Rynkar på näsan Tycker faktiskt Lindex får skylla sig själva! Om man nu inte får kombinera koderna så får dom väl fixa så att det inte går att göra det i webshoppen från början...
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • Mamma och Mor

Illa av Lindex att helt plötsligt börja makulera beställningar pga att koder gick att kombinera. Det är deras sak att lägga in spärrar i systemet som gör att koder inte går att kombinera. Någon datakunnig person kan nog enkelt ordna dylik spärr till dem så slipper det bli så här.

Jag hade tur, beställde tidigt förra veckan och hämtade i förrgår ut mitt paket där jag kombinerat koder. Skulle kostat nästan 600:  fick jag för 340 kr istället :)   Jag är nöjd, för jag tyckte att en del jag beställt var till överpris sett till ursprungspriset. 

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Tessou

Tur man han beställa i tid då... Men tycker det är riktigt fult att makulera ordrar. De vill väl tjäna pengar, och då tjänar de ju 0 kr om de tar bort folks ordrar, än om de skulle gå igenom med en massa rabatt?

ELIAS 090326
  • Peak
    Mamma och Mor skrev 2012-03-04 10:16:17 följande:
    Illa av Lindex att helt plötsligt börja makulera beställningar pga att koder gick att kombinera. Det är deras sak att lägga in spärrar i systemet som gör att koder inte går att kombinera. Någon datakunnig person kan nog enkelt ordna dylik spärr till dem så slipper det bli så här.

Jag hade tur, beställde tidigt förra veckan och hämtade i förrgår ut mitt paket där jag kombinerat koder. Skulle kostat nästan 600:  fick jag för 340 kr istället :)   Jag är nöjd, för jag tyckte att en del jag beställt var till överpris sett till ursprungspriset. 
    har inte beställt något nu, men gjorde en annan gång då man kunde kombinera rabatter och de makulerade den och satte tillbaka mina pengar! Riktigt surt. De har ju hållit på så här länge och verkar inte veta hur man fixar det! Suck....
  • skrotis78

För oss som fick igenom våra ordrar med flera rabattkoder, kan de komma åt oss i efterhand och typ fakturera oss mellanskillnaden eller ngt? Blir orolig.

Men om man beställt o fått sitt paket och inte hört ngt så borde det väl vara ok?

• anette 81

Mina ena order har gått igenom, väntar bara på att jag ska få sms så jag kan hämta paketet. 486kr istället för 942kr

• Odetta

Och jag väntar på att få tillbaka mina pengar....kommer ringa och skälla på dem om pengarna inte är tillbaka i morgon

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11