• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Rainbow Dash

Åååh vad mycket fint som kommer snart på Lindex. Älskar verkligen alla Muminkläderna. Synd att tjejerna redan har så mycket kläder men tur att Lindex ändå är så billigt att jag kan köpa lite onödigt.

• Pillertrillan
    New mum skrev 2012-08-16 19:21:27 följande:
    nu har jag köpt kax overallerna...tycker att 116 är lika stor som en 110(ica maxi overall). Det skiljer mycket lite. Sen upptäckte jag att det var inte slitstarkt tyg på knäna och baken. Tycker det verkar märkligt. Lindex fix overaller har ju extra tyg på dem delarna. Känns som jag kanske ska lämna tillbaka dem och köpa Fix istället? sonen hade fix förra året och den är sliten om knäna, så den här kommer ju absolut inte hålla. Vad säger ni? 

Jag har oftast haft Pop-overaller. Tycker inte kax sitter lika bra och gillar inte deras snölås, vill hellre ha utan. I år föll valet på teamsportias erbjudande som hade overall och Viking goretexkängor för 1000 kr paketpris. Tyckte den overallen var snygg, utan snölås, och vattenpelare 5000 (räcker troligen gott). Förstärkt på knä o rumpa, dessutom väldigt bra pris!
  • idaangelica

någon som vet när kappahls höst/vinter newboe-kläder kommer? om det ens gör det? det har varit samma plagg i butik så länge nu så vi har ca allt.

• anette 81

Vilken storlek finns dom i

molnen skrev 2012-08-17 10:16:31 följande:
    Någon som sett Muminkläderna i butik ?

• molnen
    anette 81 skrev 2012-08-17 11:22:53 följande:
    Vilken storlek finns dom i

Till 122
  • anette 81
    molnen skrev 2012-08-17 11:34:20 följande:

Till 122
    okej hittade inga på nätet