• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Wilmis07 skrev 2010-08-03 22:58:12 följande:
    Tack för svaren på min storleksfråga Har chans att köpa ett begagnat set av en bekant som bor en bit bort så kan tyvärr inte prova det innan. Men det blir kanske för litet då,min dotter är runt 92-93 cm nu. Frågade för köpte precis en skaljacka i stt 98 på rean och den är stor på henne.
    skaljackorna _är_ stora!! Köpte 104 till min tjej som är ungefär lika lång och 116 till min tjej som är strax över... och de räcker för dem båda!! Stora tjejen har en rosa i 116 sedan innan, och den "nya" röda från rean var några cm längre både på ärmar och på längden när jag mätte! Jag hade nästan trodd de skulle vara för små pga storleken, men köpte ändå pga priset. Gissa om jag blev glad!
  • Xgirl83

Det fanns FIX skalbyxor i min butik när jag var där förra veckan tror jag? Är de svarta med nåt vitt på, typ ett vitt streck längs benet? Det fanns bara några stycken dock, så jag vet inte om de var från i våras. Outwear fanns det fler av, men tyvärr inte i dotterns storlek ändå.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • star67

jag hittade idag en jacka jätte fin verkligen som var outwear den var röd och fodrad lite tunn fleece och den kostade 299kr ordpris och nu på rea var den för 199 kr. om den var på halva priset hade jag tagit den. hur är de om någon vet vilken jag menar??

• aglili
    Nu har lindex ½ reapriset på hemsidan. Vad tror ni? Gäller det i butik också?
  • ÖNadja

Alla ni som handlar på rean. Vad köper ni?

Köper ni kläder som dom ska ha nu sista tiden av sommaren? Försöker ni hitta höst/vinterkläder eller köper ni till nästa sommar? Vad handlar ni mest av?

• Xgirl83
    ÖNadja skrev 2010-08-04 09:15:38 följande:

Köper ni kläder som dom ska ha nu sista tiden av sommaren? Försöker ni hitta höst/vinterkläder eller köper ni till nästa sommar? Vad handlar ni mest av?
    Jag har inte köpt så mycket, jag försöker i så fall köpa sådant som kan användas i höst/vinter på dagis. Köpte även några t-shirts till nästa sommar. Sen har jag spanat in två vinteroveraller som hängt rätt länge på baby-rean, om de är kvar när det blir ½ reapriset så kanske jag köper en av dem som lillkillen kan ha i vinter.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • aglili
    ÖNadja skrev 2010-08-04 09:15:38 följande:

Jag handlar oftast ett år i förväg, dvs nu handlar jag till nästa sommar.
  • passau

jag har köpt massor av kläder i nästa stl, men det är 110 så d håller ju längre än vad d gör när barnen är små... så jag har köpt både sommar (n'ästa år) och höst/vår... vinter funkar nog mkt oxå...
    men vi åker till Thailand över jul så då behövs ju oxå sommarkläder...

så man kan väl säga att jag köpt för ett år framåt

• ÖNadja

oj va duktiga ni är!

Jag har försökt hitta mycket långärmat och inte så mycket somrigt för att kunna ha i höst/vinter. Har köpt nån klänning till nästa sommar bara för att ja alltid ångrar mej på våren att ja inte handlade på rean, för så mycket skiljer sej inte mönstrena från år till år. Kanske ja ska börja hamstra lite mer till nästa år..  Drömmer

• aglili
    ÖNadja skrev 2010-08-04 09:32:01 följande:
    oj va duktiga ni är!

Jag har försökt hitta mycket långärmat och inte så mycket somrigt för att kunna ha i höst/vinter. Har köpt nån klänning till nästa sommar bara för att ja alltid ångrar mej på våren att ja inte handlade på rean, för så mycket skiljer sej inte mönstrena från år till år. Kanske ja ska börja hamstra lite mer till nästa år..  Drömmer
    Och jag brukar ångra att jag hadnade så mycket på rean Barnen har mycket växa-i-kläder........
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11