• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Wilmis07

Jag har köpt överdragsbyxor på hösten iaf,inte fix utan dom från outwear. Men jag vill minnas att Fix fanns i butik förrra hösten.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Lilla flodhästen
    Wilmis07 skrev 2010-08-03 17:19:59 följande:
    Någon som kan säga hur Fix vinterjackan och fix termobyxor var i storleken,det är dom från förra året.
    Har ingen erfarenhet av termobyxorna men vi hade vinterjackan. Dottern som fyllde 3 i maj nu hade strl 98 på sin i vintras. Lite stor i början men inte för liten när vintern var slut. Var ca 95 lång på 3-års kontrollen i maj.
    Wilma -07 & Lukas -09
  • TeDrickaren
    Någon som kan säga hur Fix vinterjackan och fix termobyxor var i storleken,det är dom från förra året.
    Vi hade strl 98 i jacka och termobyxor till vår tjej som blev 3 i feb.
    Både jacka och byxor höll hela säsongen, hon har långa ben så vi var lite oroliga.

Kommer att köpa ett set denna hösten också.
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • anette 81
    Stina0 skrev 2010-08-03 17:56:32 följande:
    Om du tänker på den turkosa skaloverallen, så fanns två st idag. Kikade inte närmare,men såg att det var en mindre och en större.
    menade på rean
  • Lejån
    Köpte 92 i både jacka och byxa till sonen i vintras och de var för stora så de kommer han att kunna ha nu, och han blev 2 i juni.

Köpte sedan en jacka i 86 och den kan han fortfarande ha. (nu har han ju inte vinterjacka på sommaren men. )
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 20:10:40 följande:
    Ok bra fast de får ju inte vara alltför smala bara men smalare än bamsebrallor hoppas jag med undantag för velour och ställbara.
    Ja, där kan jag inte jämföra för vi har aldrig haft några bamsebrallor. Om du menar menar bamse som i figuren...
  • Tvillingmamma2007
    Lejån skrev 2010-08-03 21:56:01 följande:
    Ja, där kan jag inte jämföra för vi har aldrig haft några bamsebrallor. Om du menar menar bamse som i figuren...
    haha japp bamse som i seriefiguren hehe.
  • Lejån
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 22:18:37 följande:
    haha japp bamse som i seriefiguren hehe.
    De kommer iaf att vara favvobyxorna här för de är väldigt mjuka och sköna för att vara jeans.
  • Wilmis07

Tack för svaren på min storleksfråga Har chans att köpa ett begagnat set av en bekant som bor en bit bort så kan tyvärr inte prova det innan. Men det blir kanske för litet då,min dotter är runt 92-93 cm nu. Frågade för köpte precis en skaljacka i stt 98 på rean och den är stor på henne.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 20:11:28 följande:
    Men shit!! Så kanske det är hm hade tänkt köpa fix överdragsbyxor hmmmmm.
    Då jag reklamerade min gamla sa hon i kassan att de skulle få in nya skalbyxor nu till hösten...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11