• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Lejån
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 15:53:19 följande:
    Nån som köpt dessa muddjeans och vet hur de är i midjan? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=759...
    Japp! De är ganska smala. Eller, det beror iofs på vad man jämför med... Men de sitter iallafall uppe på min lilleman, vilket inte resårjeansen från HM gör.
    längtar efter sommar & sol
  • Wilmis07

Någon som kan säga hur Fix vinterjackan och fix termobyxor var i storleken,det är dom från förra året.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Stina0
    anette 81 skrev 2010-08-03 09:07:16 följande:
    någon som har varit på lindex i gävle?
    finns det några overaller där?
    Om du tänker på den turkosa skaloverallen, så fanns två st idag. Kikade inte närmare,men såg att det var en mindre och en större.
  • Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 14:47:30 följande:
    Men varför inga skalkläder ännu? Hmmmm är det bara jag som är shoppingsugen när semestern är slut???
    Brukar det komma på hösten?  Jag minns inte... Men annars har ju kappahl riktigt snygga skalkläder.

Jag är jätteshoppingsugen, men inte på ytterkläder. Vi har så vi klarar oss i några år framöer Jag vill ha SNYGGA pojktröjor!!! Vill slänga ut halva ungarnas klädgarderober på tradera, men måste ju hitta nåt nytt först!
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Tvillingmamma2007
    Lejån skrev 2010-08-03 16:34:34 följande:
    Japp! De är ganska smala. Eller, det beror iofs på vad man jämför med... Men de sitter iallafall uppe på min lilleman, vilket inte resårjeansen från HM gör.
    Ok bra fast de får ju inte vara alltför smala bara men smalare än bamsebrallor hoppas jag med undantag för velour och ställbara.
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2010-08-03 19:26:48 följande:
    Brukar det komma på hösten?  Jag minns inte... Men annars har ju kappahl riktigt snygga skalkläder.

Jag är jätteshoppingsugen, men inte på ytterkläder. Vi har så vi klarar oss i några år framöer Jag vill ha SNYGGA pojktröjor!!! Vill slänga ut halva ungarnas klädgarderober på tradera, men måste ju hitta nåt nytt först!
    Men shit!! Så kanske det är hm hade tänkt köpa fix överdragsbyxor hmmmmm.
  • maadicken

det är väl på hösten skalkläder och gummikläder brukar komma. första gången jag köpte gummibyxor till sonen så sa hon i butiken att jag skulle ta ordentlig storlek så han kunde ha dom till vårslasket oxå, eftersom det oftast inte kommer in sånna käder på våren.

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Tvillingmamma2007
    maadicken skrev 2010-08-03 20:17:18 följande:
    det är väl på hösten skalkläder och gummikläder brukar komma. första gången jag köpte gummibyxor till sonen så sa hon i butiken att jag skulle ta ordentlig storlek så han kunde ha dom till vårslasket oxå, eftersom det oftast inte kommer in sånna käder på våren.
    Sist jag köpte skaljackor på lindex var på våren nu när jag tänker efter...fast deras outwear överdragsbyxor har jag köpt både vår och höst iaf.
  • maadicken
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 20:24:16 följande:
    Sist jag köpte skaljackor på lindex var på våren nu när jag tänker efter...fast deras outwear överdragsbyxor har jag köpt både vår och höst iaf.
    ja det kan ju ha ändrats sen dess. det är iaf två år sedan
    eller oxå är det höstsortimentet som finns kvar på våren men det kommer inte in nåt nytt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky

Gummikläder förstår jag ju om det kommer på hösten. Men jag är osäker på hur det är med skalkläder, jag tycker det borde kommit in redan isåfall. Det var ju inte många år sen polarn började med skalkläder även på hösten, annars kom det bara på våren.
    Men vi får hålla tummarna.

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11