• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • mollan nu
    Xgirl83 skrev 2010-03-21 19:06:00 följande:
    Didriksons har också. Men jag har för mig att jag har sett det lite varstans, även på Lindex.
    lindex är tyvärr fodrade i år.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • jannah

Nån mer än jag som sett att den nya tunikan med muffins finns i en annan färg i butik? På hemsidan finns ju den som är svart & rosa och den som är bara rosa. I fredags såg jag den i ljusblått & rosa (och den svarta & rosa)... Har beställt den rosa på webben och hoppas verkligen att den stämmer överens med bilden! Verkar ju lite konstigt att den inte finns i samma färger i butik och webshoppen...

¤ Othilia 080524 ¤
  • Februarii
    jannah skrev 2010-03-21 22:19:37 följande:
    Nån mer än jag som sett att den nya tunikan med muffins finns i en annan färg i butik? På hemsidan finns ju den som är svart & rosa och den som är bara rosa. I fredags såg jag den i ljusblått & rosa (och den svarta & rosa)... Har beställt den rosa på webben och hoppas verkligen att den stämmer överens med bilden! Verkar ju lite konstigt att den inte finns i samma färger i butik och webshoppen...
    Det finns tre färger så du får nog den som du beställt.
  • zingo74

Läser här lite då och då... Är det ngn som vet ang kupongerna som är nu kan man använda dom BÅDE i butik och på nätet? Ngn som testat?

• Snorky
    zingo74 skrev 2010-03-21 23:09:55 följande:
    Läser här lite då och då... Är det ngn som vet ang kupongerna som är nu kan man använda dom BÅDE i butik och på nätet? Ngn som testat?
    ja, det går bra.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Skytten75

JAg blir tokigt, det finns så mkt fint på Lindex till mina tjejer och till mig! Var i stan igår men hade glömt kupongerna hemma men köpte iaf en topp till mig och hittade ett par jeans och top i stl 86 på rea. Vill ha så mkt!

Hur mkt kläder (pengar) köper ni till era barn i månaden? Ok det är inte dyrt på Lindex om man jämför med andra affärer.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Pigelinen
    Thegran skrev 2010-03-21 19:31:36 följande:
    3 av de 86 fotona vi fick med oss hem på skiva finns nu i fotoalbumet här på min fl sida.kan tillägga att de inte är redigerade, så det lilla kexkladdet på klänningen ska försvinna innan framkallning ;)
    Underbara bilder på en underbar liten tjej!
  • Karl Fazer
    jannah skrev 2010-03-21 22:19:37 följande:
    Finns det tre färger i butik? I webbshoppen kan jag bara se två. Kanske bäst att vänta då tills jag har sett alla innan jag bestämmer mig. Hade tänkt köpa den rosa...
  • winters
    star67 skrev 2010-03-21 18:43:39 följande:
    är den så fin som på bild???
    Jag tycker de är fina, mjuk kvalitet. Har även köpt de beiga och mörkgråa. Sedan blev det även ett par blå/vitsmalrandiga byxor i sval kvalitet och ett par jeansshorts. Och ett gäng pikétröjor! :)
    Oscar 091001
  • jannah
    Karl Fazer skrev 2010-03-22 13:50:13 följande:
    Finns det tre färger i butik? I webbshoppen kan jag bara se två. Kanske bäst att vänta då tills jag har sett alla innan jag bestämmer mig. Hade tänkt köpa den rosa...
    Den butiken jag var i hade den i två färger; den svarta & rosa och den ljusblå & rosa. Den svarta & rosa var finare IRL än på bild!
    ¤ Othilia 080524 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11