• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Karl Fazer

Är det någon som vet om det finns någon bildtråd för meandi!?

• maadicken

hur bra funkar lindex outwere överdragsbyxor? skulle dom hålla tätt i slasket som är nu? funderar på att köpa dom och hänga på dagis istället för galonisar.

är det dåligt väder har han ju regnkläder på sig när han kommer dit, så dom kommer säkert inte användas när det är jätteblött. mer som överdrag för att inte bli smutsig skulle jag tro, men det är ju bra om dom funkar om det skulle råka börja regna oxå

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • snigelinan
    maadicken skrev 2010-03-23 21:19:38 följande:
    hur bra funkar lindex outwere överdragsbyxor? skulle dom hålla tätt i slasket som är nu? funderar på att köpa dom och hänga på dagis istället för galonisar. är det dåligt väder har han ju regnkläder på sig när han kommer dit, så dom kommer säkert inte användas när det är jätteblött. mer som överdrag för att inte bli smutsig skulle jag tro, men det är ju bra om dom funkar om det skulle råka börja regna oxå
    Min unge är väl lite extrem kanske, men hon sprang, hoppade och skuttade i varenda vattenpöl på vägen hem från öppna förskolan och ja, outwear-byxorna höll ju inte tätt förstås. Nu hade jag inte räknat med det heller, borde satt på henne galonisar istället.
  • maggan75
    Karl Fazer skrev 2010-03-23 21:36:52 följande:
    Tack! Ska på party snart
    Kul, själv har ajg handlat för 3000 kr men mer verkar det inte bli om det inte kommer riktigt fina nyheter .....
  • Lejån
    maadicken skrev 2010-03-23 21:19:38 följande:
    hur bra funkar lindex outwere överdragsbyxor? skulle dom hålla tätt i slasket som är nu? funderar på att köpa dom och hänga på dagis istället för galonisar.är det dåligt väder har han ju regnkläder på sig när han kommer dit, så dom kommer säkert inte användas när det är jätteblött. mer som överdrag för att inte bli smutsig skulle jag tro, men det är ju bra om dom funkar om det skulle råka börja regna oxå
    Nej, det är inga "vatten-byxor" utan mer "smuts-byxor" bara... Nu skulle de inte funka, inte här iaf men det beror ju på hur slaskigt man har det.
    längtar efter sommar & sol
  • maadicken

riktigt blött börjar det bli nu... regnat hela dagen idag  nä... då satsar jag nog på ett billigt regnställ istället. såg i tråden att ica maxi hade erbjudande denna veckan. kan man läsa deras reklam på nätet? skulle vilja veta hur dom ser ut.
    finns nämligen för samma pris på cubus som håller på och slår igen här i stan.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LisaMona

Jo, gå in på www.icamaxi.se och välj "din" maxi. Sen går det att under Aktuella Erbjudanden bläddra eller ladda ned veckans annonsblad.
    Fast regnkläderna är ju inga matvaror så de hittar du under Erbjudanden Special.

Coop Forum såg jag hade också kampanj på regnkläder, fast deras reklamblad måste man prenumera på till mailen.
    Det var iaf också 199kr (349kr), Abeko, marinblå och röd.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11