• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

undrar om det finns några rabatt som gäller nu hm, kappahl eller lindex?? jag tror jag fick något från kappahl men har slängat demRynkar på näsan men kanske man kan skriva ut eller så??

• Pigelinen
    star67 skrev 2011-11-12 11:50:59 följande:
    undrar om det finns några rabatt som gäller nu hm, kappahl eller lindex?? jag tror jag fick något från kappahl men har slängat demRynkar på näsan men kanske man kan skriva ut eller så??
    fick i veckan men de gällde nog bara i butik tror jag
  • Gurkan

Sitter och tittar på långärmade t-shirts till sonen.
    Allt på pojkavdelningarna är murriga och tråkiga och på flickavdelningen finns lite fint men inte alls så mycket. Och vill man ha det färgglatt får man ge 200 spänn för en tröja och det vill jag inte! Här slits det rejält på kläder och jag tycker det är för mycket att lägga på en tröja

• Tina83
    Gurkan skrev 2011-11-13 06:49:03 följande:
    Sitter och tittar på långärmade t-shirts till sonen.
    Allt på pojkavdelningarna är murriga och tråkiga och på flickavdelningen finns lite fint men inte alls så mycket. Och vill man ha det färgglatt får man ge 200 spänn för en tröja och det vill jag inte! Här slits det rejält på kläder och jag tycker det är för mycket att lägga på en tröja
    De enda vettiga och fina tröjorna finns enligt mig på HM. De enfärgade för 59 kr ( eller 69 kr för de större storlekarna)  Håller bra dessutom
  • Gurkan
    Tina83 skrev 2011-11-13 11:05:12 följande:
    De enda vettiga och fina tröjorna finns enligt mig på HM. De enfärgade för 59 kr ( eller 69 kr för de större storlekarna)  Håller bra dessutom
    Bara så tråkigt med enfärgat hela tiden. Jag vill ha ränder, prickar eller glada figurer i härliga färger men utan att en tröja kostar minst 200 kr. 
    Just i dag har sonen den fuschiarosa träjan som kommer i tvåpack från Hm, mycket fin i färgen! 
    Orange är en färg jag saknar mycket i barnsortimentet... Varför har den färgen blivit ratad?

• Tina83
    Gurkan skrev 2011-11-13 11:07:44 följande:
    Bara så tråkigt med enfärgat hela tiden. Jag vill ha ränder, prickar eller glada figurer i härliga färger men utan att en tröja kostar minst 200 kr. 
    Just i dag har sonen den fuschiarosa träjan som kommer i tvåpack från Hm, mycket fin i färgen! 
    Orange är en färg jag saknar mycket i barnsortimentet... Varför har den färgen blivit ratad?
    aha, jag trodde du ville ha enfärgat
  • star67

nähe finns inte hellre något fin klänning tex att ha till fest nyår fest lindex hade för 2 år sidan en som var jätte fin och min dotter hade den i 2 storlekar men det räker med den vill ha något annat men har inte hittat än, hoppas att lindex eller hm för en snart.

• Xgirl83
    star67 skrev 2011-11-13 18:09:33 följande:
    nähe finns inte hellre något fin klänning tex att ha till fest nyår fest lindex hade för 2 år sidan en som var jätte fin och min dotter hade den i 2 storlekar men det räker med den vill ha något annat men har inte hittat än, hoppas att lindex eller hm för en snart.
    Jag tycker det finns flera för lite finare tillställningar, t ex några prickiga som är fina och en cerise med svart mönster.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11