• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83

Jag inser att jag behöver köpa någon overall till dottern. Är det någon som hunnit testa sin FIX eller Outwear-overall ännu och kan säga om de verkar bra och vattentäta? Kan få en FIX för 500:- med rabatter så det är ju helt ok, men är rädd att den är så dålig som testet visade. Den andra (som finns i grön eller röd) känns smidig men tivlar på om den verkligen är vattentät.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Loppan boppan
    bomullshuve skrev 2011-11-18 19:47:01 följande:
    Tråden är för lång att läsa, så jag ställer en fråga här. Är det någon mer än jag som upplever att Lindex kan vara lite små i storlekarna. Framförallt har jag märkt det på de där bodysarna som det alltid är 3 för 2 på samt pyjamaser. Min unge har storlek 74 nu, men pyjamasarna känns lite små och storlek 80 passar bättre om man bara viker mudden i vristen en gång...

Tjejkläderna är små, minst 1 stl mindre än killarnas
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Loppan boppan
    Xgirl83 skrev 2011-11-19 09:11:28 följande:
    Jag inser att jag behöver köpa någon overall till dottern. Är det någon som hunnit testa sin FIX eller Outwear-overall ännu och kan säga om de verkar bra och vattentäta? Kan få en FIX för 500:- med rabatter så det är ju helt ok, men är rädd att den är så dålig som testet visade. Den andra (som finns i grön eller röd) känns smidig men tivlar på om den verkligen är vattentät.

Vi va supernöjda med vår förra året iaf. Du kan altid inpregnera den extra
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • anette 81
    Xgirl83 skrev 2011-11-19 09:11:28 följande:
    vilken mer rabatt har du förutom 30%?
  • anette 81

någon som har en 50kt rabatt som jag kan få skickad?

• Xgirl83
    anette 81 skrev 2011-11-19 18:59:34 följande:
    vilken mer rabatt har du förutom 30%?
    Har fått 50:- rabatt via Facebook, en sån Christmas cracker som nån har skickat till mig.
  • Xgirl83
    Loppan boppan skrev 2011-11-19 14:36:03 följande:
    Vi va supernöjda med vår förra året iaf. Du kan altid inpregnera den extra
    Ok, låter ju bra. Men till i år hade de ju tydligen bytt material i yttertyget. Och förra året fick overallen ok betyg i testet, men inte i år. Det är därför jag är tveksam. Vill helst inte hålla på och impregnera för mycket, får för mig att de inte andas lika bra då?
  • anette 81
    Xgirl83 skrev 2011-11-19 19:37:29 följande:
    Ok, låter ju bra. Men till i år hade de ju tydligen bytt material i yttertyget. Och förra året fick overallen ok betyg i testet, men inte i år. Det är därför jag är tveksam. Vill helst inte hålla på och impregnera för mycket, får för mig att de inte andas lika bra då?
    undrar oxå
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11