• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Kristyr
    Gurkan skrev 2011-11-15 10:07:56 följande:
    Fram med mer rosa och lila och rött och orange som inte är klänning, har ryschpysch eller puffärm eller tryck med bilar och motorcyklar och sportsloggor på.
    Får börja sy min egen kollektion ;) 

*tummen upp*

fina kläder det skulle vara!

• winters

Man kan dela ut Lindex Christmas cracker på FB nu till 10 vänner så får de 50 kr att handla för om de handlar för 200 kr, jag har redan fått en och delat ut mina! Skrattande Tydligen kan man få 5 st var, verkar gälla i 1 månad!

Oscar 091001
  • Rocktroll
    charmmiss skrev 2011-11-14 21:35:35 följande:
    WHAT! kostar den bara 99kr, såg den på HM häromdagen fanns bara en enda kvar utan prislapp frågade efter pris och hon skulle titta efter, kom tillbaks efter en stund och sa att den kostade 299kr och hängde även på en prislapp med det priset, tyckte det var dyrt så jag lät den vara kvar, men nu ska jag verkligen beställa den från nätet, jättefin ju! vad blåst man hade blivit om jag hade köpt den.
    Vilka typer som försöker lura dig. 299 kr hade jag med tyckt var lite väl dyrt för en finklänning så förstår att du inte köpte den då. Gillar enkla finklänningar utan massa tyll som bara är i vägen under middagar :)
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • etindris

Jag tycker mumin tröjorna var jättefina. Är det bara jag som tycker att de har gjort lite bamse kläder på lindex i år? framförallt flick. Vill ju ha fler bamse velourklänningar juRynkar på näsan Någon som vet om det kommer något snart?

• Lilla flodhästen

Var in på Lindex idag och reklamerade blixten kläderna där trycket släppte efter en tvätt. Fick ett toppen bemötande av hon som jobbade där. Hade köpt tröjan + byxan med 20 % på ett helt köp och det fick jag även på Bamse kläderna jag bytte till!

• Xgirl83
    Lycka 1 skrev 2011-11-15 16:10:32 följande:
    Fortfarande inga rabattkoder?
     Brukar inte komma förrän den 16-20 i varje månad.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • sarsparis
    pp08 skrev 2011-11-15 11:04:47 följande:
    Har både FIX skaljacka och skalbyxor till min tjej. Ingenting har lossnat. Visst ser man att hon sitter mycket på rumparn där reflexytan är lite skavt men den har inte lossnat. (VI har den rosa rutiga skaljacka).

Hur länge har ni använd jackan?
    Den började väl användas när snön försvann nån gång i april, sen har den ju inte använts alls under sommarmånaderna. Jag som varit så nöjd med fixjackorna, hade en förra året med, men ska reflex börja gå sönder återgår jag nog till PoP.
  • aglili
    Xgirl83 skrev 2011-11-15 20:17:12 följande:
     Brukar inte komma förrän den 16-20 i varje månad.
    Hoppas det är den 16e

Såg att det tagit bort ytterplaggskampanjen på hemsidan och tänkte att då kommer det kanske något nytt
  • Sians

Idag kom mina kupongen. Det gamla vanliga. 30 % på valfritt, dam, barn och underklädes plagg

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11