• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Lunas

Kollar lite på overaller och då på bamseoverallen på lindex den turkosa, nån som har erfarenhet av den? Bra eller dålig?? Sen är det det här med storlek...min son på 11 månader drar 80 i byxor och 80-86 i tröjor. Vad ska jag köpa för storlek så han kan ha den hela vintern? Han är inte så lång, tror han var 75cm lång vid 10 månaders kontrollen. Räcker storlek 80 hela säsongen?? Hade en didriksson overall kvar från dottern i storlek 80, men den är redan kort i benen, men jag tror det är en babymodell... HJÄLP!!!

• charmmiss

Någon som har en Lindex Christmas cracker kod på FB att dela ut? har en del grejer i varukorgen, 50kr skulle sitta bra

• sarsparis
    principessan skrev 2011-11-17 17:57:09 följande:
    Oj skrev visst i bildtråden först...
    Men ville bara fråga om kupongerna man får från lindex! Jag har fått senast i september. Efter det har jag handlar overaller till barnen (2 st) mössor kläder till barnen och mig själv. Har dragit bonuskortet men inte fått någon reklam eller kupong sedan dess...! Min kollega har fått i alla fall 2 omgångar! Får inte alla kuponger? Och får man olika om man handlar för olika summa?
    Jag undrar också hur det funkar, jag handlar fler än 3 ggr/mån, förra månaden fick jag inget, får se om det kommer något nu. Har aldrig någonsin blivit utan än fast jag inte handlat något på en månad.
  • aglili
    sarsparis skrev 2011-11-17 21:06:05 följande:
    Jag undrar också hur det funkar, jag handlar fler än 3 ggr/mån, förra månaden fick jag inget, får se om det kommer något nu. Har aldrig någonsin blivit utan än fast jag inte handlat något på en månad.
    Jag fick inte heller förra månaden, men kom igår. Och jag handlar varje månad
  • Tina83
    Ms Ms Kanga skrev 2011-11-17 12:24:57 följande:
    Jag är så arg så jag kokar. Jag köpte en FIX vinterjacka i september som vi har börjat använda den här veckan och så gick dragkedjan sönder efter 2 dagars användning. Jag åker in för att byta och blir så otrevligt bemött av personen i kassan som också är butiksföreståndare som frågade i en mycket otrevlig ton "Var det länge sen du köpte den? Har du kvar lapparna med streckkod? Har du kvittot?" Det spelar ingen roll när jag köpte jackan - människan ser väl att det är årets kollektion, inte sparar jag streckkoderna när det är ett plagg jag ska ha kvar och ja jag hade kvittot men det ska inte behövas vid en reklamation - det är ju bara Lindex som säljer Fix. Fy farao för en sån sur-häxa. Där handlar inte jag igen
     Tacka vet jag Polarn oPyrets personal där blir man alltid bra bemött - jag har reklamerat saker som gått sönder jag köpt till växa lådan efter nästan ett år och de har bytt utan problem/sura miner och inte ens bett om kvitto (fast jag haft det med)
    LIndex jackor har skitdåliga dragkedjor. ALLA jackor jag någonsin köpt där har gått sönder, både mina egna och mina pojkars. Jag köper inte jackor där längre. Dåligt bemötande har de också.
  • molnen
    Tina83 skrev 2011-11-18 10:06:35 följande:
    LIndex jackor har skitdåliga dragkedjor. ALLA jackor jag någonsin köpt där har gått sönder, både mina egna och mina pojkars. Jag köper inte jackor där längre. Dåligt bemötande har de också.
    Här har vi haft ett antaljackor därifrån och ingen dagkedja har gått sönder ,frler som haft problem ? gillar deras jackor....
  • Wilmis07

Jag var länge osäker på om jag skulle "våga" köpa lindex jackor pga dom vad jag hört dåliga dragkedjor men har haft 2 vinterjackor och 2 skaljackor därifrån och allt har varit bra.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Mamma och Mor

Jag har köpt mängder med jackor från Lindex, och inte på en endaste av dem har dragkedjan gått sönder på.

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Moonis

Sonen dragkedja har gått sönder nu också men detta är andra vintern han använder den så den har ju inte gått sönder direkt.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11