• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • principessan

Kedjor på ytterkläder har inte jag heller problem med! Köper typ allt på lindex till barnen där. Har även ärvt varann och inga problem då heller.
    Skulle bara säga att jag förmodligen inte fått mer kuponger för att jag flyttat. Fick en gång i eftersändning men inte mer. Var där å handlade idag men fick ändå 30%, fast ingen kupong! Bra bemötande tycker jag

• jannah

Vad tycker ni om denna? Funderar på att beställa den till lilltjejen... Men vet inte vad jag tycker om kragen och knäppningen... Obestämd Hade nog varit finare utan...

¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • sarsparis

Har inte heller haft problem med fix jackorna, sen upplever jag Lindex som trevliga vid reklammation,kanske hade du otur, har reklammerat en del och det har aldrig varit problem, inte ens utan kvitto, och streckkodslapparna behöver man absolut inte ha, kvitto kan dom kräva, men har du handlat med kort räcker det med kontoutdrag.

• bomullshuve

Tråden är för lång att läsa, så jag ställer en fråga här. Är det någon mer än jag som upplever att Lindex kan vara lite små i storlekarna. Framförallt har jag märkt det på de där bodysarna som det alltid är 3 för 2 på samt pyjamaser. Min unge har storlek 74 nu, men pyjamasarna känns lite små och storlek 80 passar bättre om man bara viker mudden i vristen en gång...

• LindaBell

Var inne på lindex.se igår och hittade massa fint till min tjej under "kommer snart". Är det någon som vet när "kommer snart" är????

• Xgirl83
    LindaBell skrev 2011-11-18 21:20:23 följande:
    Var inne på lindex.se igår och hittade massa fint till min tjej under "kommer snart". Är det någon som vet när "kommer snart" är????
    Klicka dig in på produkterna så står det vilken vecka planerad leverans är.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Pigelinen
    Xgirl83 skrev 2011-11-18 21:48:28 följande:
    Klicka dig in på produkterna så står det vilken vecka planerad leverans är.
    lägg sedan till någon vecka... av erfarenhet brukar inte veckorna stämma utan de dröjer oftast minst en vecka till...
  • virknålarna
    bomullshuve skrev 2011-11-18 19:47:01 följande:
    Tråden är för lång att läsa, så jag ställer en fråga här. Är det någon mer än jag som upplever att Lindex kan vara lite små i storlekarna. Framförallt har jag märkt det på de där bodysarna som det alltid är 3 för 2 på samt pyjamaser. Min unge har storlek 74 nu, men pyjamasarna känns lite små och storlek 80 passar bättre om man bara viker mudden i vristen en gång...
    Tycker också Lindex är jättesmå, köper alltid en stl större till mina barn.
  • bomullshuve
    virknålarna skrev 2011-11-19 08:02:33 följande:
    Tycker också Lindex är jättesmå, köper alltid en stl större till mina barn.
    Då är det inte bara jag som fått för mig det med andra ord...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11