• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Wilmis07
    Moonis skrev 2011-11-17 13:10:27 följande:
    Den va söt. Tjejen vill dock nog helst ha HMs mimmiklänning med diademöron, slut på wewn bara så hoppas dom har den i någon butik.
    Mimmiklänningen är jättesöt.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • FamilyGay
    Wilmis07 skrev 2011-11-17 12:59:07 följande:
    Ska komma in en lila prinsessklänning på lindex ser fin ut Dottern har 3 från lindex,leks mycket med och är fortfarande jättefina,håller bra.

www.lindex.com/se/barn/kommer-snart/6690024/K...
    Åh den var jättefin. Tyvärr vill min mamma ge dem klänningarna nästa vecka när hon kommer då vi inte ska fira jul ihop. Vi kan köpa den sen när en av de de får nu går sönder..
  • passau
    FamilyGay skrev 2011-11-17 12:45:46 följande:
    Ms Kanga, jag hatar Lindex när man vill byta eller reklamera. De tom anklagar folk för att stjäla kläderna istället för att vara tillmötesgående. Usch.

Jag har ett problem. Visst har Kappahl också prinsessklänningar? Mormor ska köpa varsin till flickorna och jag undrar ifall det är roligare med två olika eller blir det bättre med likadana? Har en 3-åring och en 1½-åring. Vad hade ni föredragit? Finns det andra bra prinsessklänningar? 3-åringen fick en i somras men den kunde hon ha en dag sen var den trasig. Tycker den på Lindex ser ganska rejäl ut så en sådan köper vi åtminstone.
    både HM och lindex har iaf!

jag har haft flera olika från Lindex och dom är lika fina efter tvätt!
  • Moonis
    Wilmis07 skrev 2011-11-17 13:14:01 följande:
    Mimmiklänningen är jättesöt.
    Ja, verkligen. Hoppas som sagt någon butik har den kvar.
  • Ms Kanga
    Loppan boppan skrev 2011-11-16 16:08:53 följande:

kod?

Selc11461 Dam

Selc11462 Underkläder

Selc11463 Barn    
    ger 30% i e-shoppen  
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • Loppan boppan
    tanucik skrev 2011-11-17 13:13:35 följande:
    FamilyGay- min dotter har haft en princessklänning fr lindex i över 1 år och den var hel. Hon lekte en hel del i den. Har även köpt princessklänningar från minisa och de har hållt väldigt bra. www.minisa.se/se/grp/prinsessklanningar.php  de är dock lite dyrare.
    Sen ang olika eller lika så föredrar jag likadana kläder, men fråga din äldsta dotter hur hon skulle vilja ha det.

det där ger mig kräkreflex helt ärligt.
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • aglili
    Loppan boppan skrev 2011-11-17 16:25:05 följande:
    det där ger mig kräkreflex helt ärligt.
    Sån klänning har alla mina barn haft/har fortarande (Har två tjejer och en pojke)
  • principessan

Oj skrev visst i bildtråden först...
    Men ville bara fråga om kupongerna man får från lindex! Jag har fått senast i september. Efter det har jag handlar overaller till barnen (2 st) mössor kläder till barnen och mig själv. Har dragit bonuskortet men inte fått någon reklam eller kupong sedan dess...! Min kollega har fått i alla fall 2 omgångar! Får inte alla kuponger? Och får man olika om man handlar för olika summa?

• winters
    principessan skrev 2011-11-17 17:57:09 följande:
    Oj skrev visst i bildtråden först...
    Men ville bara fråga om kupongerna man får från lindex! Jag har fått senast i september. Efter det har jag handlar overaller till barnen (2 st) mössor kläder till barnen och mig själv. Har dragit bonuskortet men inte fått någon reklam eller kupong sedan dess...! Min kollega har fått i alla fall 2 omgångar! Får inte alla kuponger? Och får man olika om man handlar för olika summa?
    nån har väl sagt att man ska dra sitt kort tre ggr i månaden, har aldrig hört att man får olika rabatter. hör av dig till kundtjänst om du har gjort det så kan de nog hjälpa dig att reda ut det! de i november håller ju på att skickas ut, tror inte alla har hunnit få, men de i oktober kom ju för en månad sedan...
    Oscar 091001
  • principessan

Tack winters för svaret!
    Jag planerar ofta mina inköp så det med att dra kortet 3 gånger kan stämma. Men det låter ju skumt då min kollega har handlat för en betydligt mindre summa än mig så känns det rätt fräckt att hon får och inte jag för att hon har dragit sitt kort fler gånger. Får kolla med kundtjänst helt enkelt.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11