• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    aglili skrev 2011-11-14 18:47:36 följande:
    Men kostar den 300 och man har nån form av rabatt (vilket det ofta finns) landar man på ca 200. Är de i  nyskick får man ofta minst 100 kr på T nästa år, så då är det ok tycker jag

Jag brukar köpa "finkläder" till mina barn varje jul. De används dock även till andra fester. Brukar inte köpa rött för det känns så juligt.
    Jo om man säljer dem på Tradera är det ju ok, fast min dotter lyckas alltid få fläckar som inte går bort på alla kläder, och så har jag tröttnat på Tradera.

Jag brukar också köpa finkläder som används vid många tillfällen, men det jag menade var att jag inte köper en sån där super-finklänning som mest bara passar på Nyår. Dvs, jag köper gärna inte finkläder som bara kommer användas en gång.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • sarsparis

Ni som har fix skaljackor, har era reflexer också lossat längst ned på baksidan? Tycker det är irriterande att de har reflex just där, gissar att det lossar för att barnen kanske åker på rumpan en del. men å andra sidan så var det reflex där bak också på den skaljackan från PoP sonen haft tidigare och den har då hållit. Tror ni det funkar att reklammera??

• aglili
    Xgirl83 skrev 2011-11-14 18:57:30 följande:
    Jo om man säljer dem på Tradera är det ju ok, fast min dotter lyckas alltid få fläckar som inte går bort på alla kläder, och så har jag tröttnat på Tradera.

Jag brukar också köpa finkläder som används vid många tillfällen, men det jag menade var att jag inte köper en sån där super-finklänning som mest bara passar på Nyår. Dvs, jag köper gärna inte finkläder som bara kommer användas en gång.
    Då tänker vi nog ungefär samma...
    Håller också på att tröttna på T
  • charmmiss
    Rocktroll skrev 2011-11-14 16:57:54 följande:
    Min dotter ska ha denna. En nästan exakt kopia av min brudklänning :) och 99 kr känns som ett bra pris.

www.hm.com/se/product/94770?article=94770-A

WHAT! kostar den bara 99kr, såg den på HM häromdagen fanns bara en enda kvar utan prislapp frågade efter pris och hon skulle titta efter, kom tillbaks efter en stund och sa att den kostade 299kr och hängde även på en prislapp med det priset, tyckte det var dyrt så jag lät den vara kvar, men nu ska jag verkligen beställa den från nätet, jättefin ju! vad blåst man hade blivit om jag hade köpt den.
  • rebmetpes

Va snygga tröjorna va längre upp i tråden, speciellt dom med mc på.
    Skulle dom komma till Lindex? 

• Gurkan
    star67 skrev 2011-11-14 16:26:26 följande:
    kommer lindex att ha dem här fina snart den där med mommin tryck är underbart dem här kostar mellan 79-129 kr men med rabatter blir dem billigare..
    jag förstår bara inte varför man måste klämma dit ett tryck på en motorcykel eller text där det står saker som bike club, sports academy och liknande. Tröjorna hade varit mycket finare utan
  • Loppan boppan
    Gurkan skrev 2011-11-15 07:26:07 följande:
    jag förstår bara inte varför man måste klämma dit ett tryck på en motorcykel eller text där det står saker som bike club, sports academy och liknande. Tröjorna hade varit mycket finare utan

Eller om dom varit rosa eller lila
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Kristyr
    Gurkan skrev 2011-11-15 07:26:07 följande:
    hemskt med sånna tryck...Kräks
  • Gurkan
    Loppan boppan skrev 2011-11-15 07:56:16 följande:
    Eller om dom varit rosa eller lila
    Fram med mer rosa och lila och rött och orange som inte är klänning, har ryschpysch eller puffärm eller tryck med bilar och motorcyklar och sportsloggor på.
    Får börja sy min egen kollektion ;) 
  • pp08
    sarsparis skrev 2011-11-14 19:13:21 följande:

Ni som har fix skaljackor, har era reflexer också lossat längst ned på baksidan? Tycker det är irriterande att de har reflex just där, gissar att det lossar för att barnen kanske åker på rumpan en del. men å andra sidan så var det reflex där bak också på den skaljackan från PoP sonen haft tidigare och den har då hållit. Tror ni det funkar att reklammera??

Har både FIX skaljacka och skalbyxor till min tjej. Ingenting har lossnat. Visst ser man att hon sitter mycket på rumparn där reflexytan är lite skavt men den har inte lossnat. (VI har den rosa rutiga skaljacka).

Hur länge har ni använd jackan?
    ♀ 090619
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11