• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Thegran
    sarsparis skrev 2012-01-27 21:44:42 följande:
    Har de kommit ut i butik? Jag var i två butiker idag och där fanns dom inte.

Vi brukar också ha en skaljacka och en lite finare jacka. Förra året hade sonen jeansjacka, får se vad det blir nu.

såg de på hemsidan och tog för givet att de fanns i butiken med..men då kanske det inte finns här heller då :( åh, jag som ville handla :(

vågar inte köpa på webben, måste se vilken storlek som behövs :(

• sarsparis
    Thegran skrev 2012-01-27 22:00:24 följande:

såg de på hemsidan och tog för givet att de fanns i butiken med..men då kanske det inte finns här heller då :( åh, jag som ville handla :(

vågar inte köpa på webben, måste se vilken storlek som behövs :(

tycker webben får in grejer snabbare än butik, ring och fråga först, men jag tror inte de kommit riktigt än.
  • HonSomVet

I Göteborg har de fått in skaljackorna i alla fall. Även skalbyxor tror jag. Den rosa skaljackan var fin, men gillade inte den blå och röda.

• backi2008
    anette 81 skrev 2012-01-27 22:07:35 följande:
    alltså när din son har dom på sig menade jag

Tog ingen bild, sonen provade dem jätte snabbt i butik. Åker t Sälen nu i helgen så vi kommer inte använda dem på en vecka iaf skulle säga de är som en normal 110a.
    Emil min solstråle
  • Thegran
    sarsparis skrev 2012-01-27 22:06:15 följande:
    tycker webben får in grejer snabbare än butik, ring och fråga först, men jag tror inte de kommit riktigt än.

Ska upp på stan i beställa ny mobil ändå så slinker in och kikar :)
  • Thegran
    HonSomVet skrev 2012-01-27 22:22:36 följande:
    I Göteborg har de fått in skaljackorna i alla fall. Även skalbyxor tror jag. Den rosa skaljackan var fin, men gillade inte den blå och röda.

Åh hoppas de har fått in här med! Och hoppas jag gillar den röda :) är då trött på cerise och rosa., så måste helt enkelt köpa röd ;)
  • anette 81
    Thegran skrev 2012-01-27 22:28:32 följande:
    Åh hoppas de har fått in här med! Och hoppas jag gillar den röda :) är då trött på cerise och rosa., så måste helt enkelt köpa röd ;)
    här är vi trötta på röd. är nyfiken på kaxs jackorna
  • sarsparis

Lönsamhet: i dom två butikerna jag var i Göteborg fanns inga skaljackor, men de är väl på väg då:)

• HonSomVet
    sarsparis skrev 2012-01-28 07:28:19 följande:
    Lönsamhet: i dom två butikerna jag var i Göteborg fanns inga skaljackor, men de är väl på väg då:)
    I vilka butiker var du då? I Nordstan hade de i alla fall i hmm... torsdags.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11