• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lottizm

Skriv gärna här hur storlekarna är på fixjackorna!

Min son vill ha röd men den såg lite trist ut tycker jag, väntar nog på kappahls och ser hur dom ser ut!

• Thegran

här (köping) fanns jackorna! Köpte en röd till dottern och ett par skalbyxor också.

dottern har 104 på kläder, tog det på jacka o byxor med. provade 110 - den var gigantisk och gick ner till knävecken.

• Thegran

tyckte förövrigt att ingen var sådär jättefin, men det får duga till dagis .:)

• JePaLuLi

Var och kikade på stjärnjeansen idag. Tycker inte det skiljde så mycket mellan 110 och 116 så jag ska köpa 116 till sonen. Beställer på nätet så man får rabatten :)

• Joggy

BusigsysterJenny, det låter bra. Tycker deras t-shirts med applikationer ser jättefina ut och även några av klänningarna. Vårjackan med stjärnor på pojkavdelningen hade jag också beställt om det inte vore för att luvan inte är avtagbar. Verkligen synd att de inte tänkt på säkerheten.

• anette 81
    2 små prinsessor skrev 2012-01-28 15:20:44 följande:
    Idag var det halva priset på fix-vinterkläderna. Blev en overall och 2 jackor för 990, nöjd

vilket lindex var det?
  • Thegran
    anette 81 skrev 2012-01-28 18:01:43 följande:
    vilket lindex var det?
    är inte det på alla? var det här med iaf.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11