• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Boosse

Någon som har en giltig kupong til Lindex, internetkod? Om du har vore det supergulligt om du ville inboxa. Har lite kläder jag ska klicka hem här och all rabatt är behövligt.

• Thegran
    sarsparis skrev 2012-01-29 22:05:44 följande:
    Nån som köpt hem skaljackan och vet hur de är i storleken?
    Tyckte de var stora.
    dottern har strl 104 i kläder, kan ha en del 110 med.

104 i jackan satt bra men med gott om växtmån. 110 var gigantisk och gick ner till knävecken
  • HonSomVet

Halva priset på ytterkläder var i alla fall hela förra veckan. De verkar ju vilja bli av med dem nu.

• Joggy

Den blå/röda skaljackan hittar jag tyvärr inte och inte heller skalbyxorna (ska komma i bl.a. cerise). Vår dotter vill ha en rosa jacka, men tyckte den rosa/oranga var sisådär. Molo hade ju en rosa/orange vindfleecejacka i samma stil i höstas och HM har ju orange dragkedja så sin rosa skaljacka så verkar vara en trendig färgkombination nu. Men de röda och gröna skaljackorna får tummen upp här.

• sarsparis

Nu packades fix skaljackor upp i affären. Blääää säger jag!!!!! Tur vi köpte popjacka åt sonen när man fick en ws på köpet. Plastigt och konstigt material, urfula färger, en röd jacka tycker inte jag man kan misslyckas med, men färgen såg jätte konstig ut, även en blå. Den cerisa färgen var okej, men som sagt inget vidare tyg.  vi har ändå haft 4 fix jackor åt sonen, men detta var ett riktigt bottennapp.  

Får nog bli en didriksson åt dottern istället.

• Loppan boppan

GUD Vad FULA FIX SKALJACKORNA ÄR. Får bli Molo för oss

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11