• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    anette 81 skrev 2012-01-26 13:07:13 följande:
    är dom stela eller mjuka i materialet?
    de är ganska tjocka, men inte så stela tyckte jag
    Oscar 091001
  • backi2008

Idag blev det lite shoppat  på Lindex Blev så klart stjärn jeansen. Upplevde dem dock inte som speciellt korta i benen eller så har min son väldigt korta ben. Han fick iaf 110 till sina 107-108 cm. Han fick prova dem i butik och det finns lite växymån. Jämnförde mot hans pop manchetsterbyxor i 104 och dessa var ca 2-3 cm längre. Hoppas de inte krymper för mycket för då lär de inte räcka hela våren Blev även lie Bamse kläder, där går vi tyvärr in på sista storleken då han drar 116 upptill

Emil min solstråle
  • anette 81
    backi2008 skrev 2012-01-27 16:48:02 följande:
    Idag blev det lite shoppat  på Lindex Blev så klart stjärn jeansen. Upplevde dem dock inte som speciellt korta i benen eller så har min son väldigt korta ben. Han fick iaf 110 till sina 107-108 cm. Han fick prova dem i butik och det finns lite växymån. Jämnförde mot hans pop manchetsterbyxor i 104 och dessa var ca 2-3 cm längre. Hoppas de inte krymper för mycket för då lär de inte räcka hela våren Blev även lie Bamse kläder, där går vi tyvärr in på sista storleken då han drar 116 upptill
    ser gärna bild på stjärnjeansen på
  • Thegran

tror ni att de tre skaljackor som finns i webshopen nu är de färger som kommer komma? eller kan det komma fler färger?

• sarsparis
    Thegran skrev 2012-01-27 21:16:27 följande:
    tror ni att de tre skaljackor som finns i webshopen nu är de färger som kommer komma? eller kan det komma fler färger?

Nån här hade frågat och det är bara de tre färgerna, förra året var det ju bara turkos, cerise, var det nån mer färg?

Tyckte det var tråkiga färger, men får väl köpa den cerisa åt dottern, tycker det inte är värt att köpa en från pop när fixjackorna har blivit så bra.

• Thegran
    sarsparis skrev 2012-01-27 21:19:37 följande:

Nån här hade frågat och det är bara de tre färgerna, förra året var det ju bara turkos, cerise, var det nån mer färg?

Tyckte det var tråkiga färger, men får väl köpa den cerisa åt dottern, tycker det inte är värt att köpa en från pop när fixjackorna har blivit så bra.

Vi har varit jättenöjda med den från fix vi köpte förra året! och skalbyxorna också. Ska upp på stan imorgon och prova och köpa :)

Blir en röd till dottern. Ska ha nån mer jacka men funderar på att köpa nån lite roligare att ha som "fin jacka" också..kanske den från Villervalla. Hm. får se.
  • sarsparis
    Thegran skrev 2012-01-27 21:37:06 följande:
    Vi har varit jättenöjda med den från fix vi köpte förra året! och skalbyxorna också. Ska upp på stan imorgon och prova och köpa :)

Blir en röd till dottern. Ska ha nån mer jacka men funderar på att köpa nån lite roligare att ha som "fin jacka" också..kanske den från Villervalla. Hm. får se.
    Har de kommit ut i butik? Jag var i två butiker idag och där fanns dom inte.

Vi brukar också ha en skaljacka och en lite finare jacka. Förra året hade sonen jeansjacka, får se vad det blir nu.
  • busigsysterJenny

Joggy: min lilla tjej fick en del plagg från Boden i julklapp. Hon har inte börjat använda dem än men jag tycker att kvalitén verkar bra! Har ju bara känt och klämt på dem hittills

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11