Inlägg från: Mymemlan |Visa alla inlägg
  • Mymemlan

Emmaljunga tråd, Vol 5

wingtear,
    jag har ett extra sånnt myggnät :) Men inte dragkedjan som sitter fast i dragkedjan. Behöver du den också elr?

• Mymemlan

Jag har en emmaljunga city cross ju, och jag vill skaffa mig en åkpåse till vintern. Min son fyller 1 år den 22 oktober, när börjar man med åkpåsen och overall mm egentligen? Och vad ska jag ha för åkpåse? Han börjar på dagis i Januari, och jag vet inte om dom sover ute där elr inte faktiskt. Dock är vi ute massor så han behöver en! :)

• Mymemlan

2010bebis,
    om han redan är 2 månader kanske ett alternativ vore en emmaljunga citycross? Det är en lättare vagn, ifall ni planerat att använda den länge :)

• Mymemlan
    annakohler skrev 2010-07-23 07:12:06 följande:
    ja jag tipsar gärna om citycross med det är som jag har hört en sitt vagn
    Det har vi använt till sonen sen han var lite drygt 2 månader i med en mjuklift. Vi hade först en begagnad citycross med citykorg, men den gick sönder så vi köpte en ny. Den har fullt liggläge också :)
  • Mymemlan
    marilin skrev 2010-07-25 23:11:29 följande:
    Roligt att höra att du gillar din city cross i dark grey Jag fastnade för den färgen när jag såg den i barnvagnsaffären härom veckan

Det gäller bara att bestämma vilken modell av vagn jag ska ha... svårt! Lutar åt antingen city cross eller ozone...
    Nu vet jag inte riktigt hur det är med ozone, men jag har haft en bugaboo cameleon också. Och det är skålad sits, min son hatade vagnen efter ett tag för han var tvungen att alltid sitta fast med selen, och han kunde inte ligga på sida elr mage.. Sen om du tittar är sufletten mkt kortare också. :)
  • Mymemlan

Vi har ett regnsydd från 2010 och det är värdelöst. Funderar på att köpa ett annat fär det regnar igenom på en gång i princip.

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5