Emmaljunga tråd, Vol 5
har dom höjt fotsacken också? Gud vad dyrt allt hos emmaljunga har blivit, 410 är ju nog ;p
har dom höjt fotsacken också? Gud vad dyrt allt hos emmaljunga har blivit, 410 är ju nog ;p

sandriks,
jamen vagnen fungerar bra i luleå ;D men vet jag vem du är då kanske? Du är ju lika gammal som mig ;p
Vi hade en sån där citykorg i cobolt blå, skitfin :)
tickelina,
det låter som en mysig kombo! :) Vi har en city cross 2010 i dark grey som är helt underbar!
t0va,
går det inte att ha liften där i iaf och ändå sätta en kudde under rumpan och höja ryggstödet, blir ju som en backe då och han får det även lite mer ombonat som bebisar nu verkar gilla? :)
t0va,
aha va jobbigt. Ja det kan ju vara värt att prova :) Tänkte då kan ni ju ändå ha användning av liften eftersom den blir som en backe då. Och sätter man då amningskudden elr rullar en filt bakom rumpan elr lägger en stor kudde längst ner som han kan ha fötterna på så glider han ju inte! :) Man får ha fantasi med småbarn, det är ett som är säkert ;P
wingtear,
oj går han på dagis redan? Såg på din press att han är yngre än min son som nu är 10 och en halv månad. Jag fick hör att man inte fick ha på dagis så tidigt. Lite off topic men har funderat mkt på dagis ;P
wingtear,
juste, glömde att du bodde där :) Men vad skönt! Men lilla busen då, är det så skönt att få ligga med fötterna så ;p