Emmaljunga tråd, Vol 5
trist att dom ljuger om det, är man inbiten emmaljunga fan så synar man bluffen men tråkigt för dom som blir lurade =(
trist att dom ljuger om det, är man inbiten emmaljunga fan så synar man bluffen men tråkigt för dom som blir lurade =(
Åh jag såg just att dark grey inte finns på scooter iår?? Jag har det på min citycross nu och ska kanske ha en ny scooter så småningom, men ville ha samma färg :P
Hörrni,
det finns inga knappar för att sätta fast en fotsack på min scooter från 2005, hade dom inte börjar med fotsack då? Vagnen är svart och rubinröd typ, finns det någon fotsack man kan köpa till, och kanske sätta fast knappar på sufletten.
Hjälp mig :D
Hörrni när kom dom med fotsackar till vagnarna? Det finns inga fästen för en fotsack på min scooter från 2005. Funderar på att köpa en, vagnen är svart och typ vinröd. Men det borde passa med en svart fotsack. Dock kostar dom 500, och jag gav 200 kr för vagnen, men det blir ju så kallt och blåsigt utan... Man kan sätta knappar kanske?
Vad kan det kosta att beställa en ny varukorg? Köpte min vagn januari 2010 och har den gamla korgen, släpar nästan i backen, har gått sönder lite under. Vad är det för skillnad på den gamla varukorgen och den nya till city cross?