Emmaljunga tråd, Vol 5
Dessutom väldigt dyrt för nåt från 2008..Som dessutom är fake ;)
Dessutom väldigt dyrt för nåt från 2008..Som dessutom är fake ;)
Hörrni jag är ute efter lite råd. I mitten på maj ska vi åka utomlands till bulgarien på en all inclusiveresa (kommer äta alla måltider där, men ändå behöver en bra vagn så man kan fara runt och titta på allt ju) och jag tänkte ta med mig min scooter från 05, den kostade mig 200 kr och den har ju rätt bra liggläge och den kommer ta sig fram även på stranden. Min son kommer vara ett och ett halv och kommer behöva sova på dagen och kanske på kvällarna innan vi gått till hotellet för att sova. Vad tror ni om det? Är det ett dumt val, ska man bara ha en paraplysulky..? Känns lättare att gömma undan han från solen i scootern då han ska sova mm för då har han ju benstöd mm. ;P
Har en fråga om gamla och nya scootern. Våran scooter är ett blocketfynd för 200 kr från 2005. Lite slapp suflett nu har jag märkt, och det blir inte bättre av att skruva i den.. Annars funkar den prima, ej solblekt elr så heller. Men vi funderar på att sälja våran city cross nu för sonen är 15 månader och jag använder mest scootern till dagis mm så det känns onödigt att den andra ska samla damm.
MEN det blåser ju in så mkt snö på Melwin i scootern, och det gillar han inte. Vi har ingen fotsack för det fanns inte till 2005, och så har sufletten ingen "keps", skyddar den nya scootern bättre? Är så sugen på en ny, i pp färgen black/blue (?).. Elr elr den i rött svart.. :P Vad tror ni?
wingtear,
men kan du inte svara på min fråga då? ;)
nja det är ju mer än bara det, sufletten åker bak och det går inte att fixa. Det fnns inga trycknappar ens att sätta fast fotsacken i och det går typ inte att fästa då man måste ha nånstans att få plats med en sån där grej man fster tryckknappar mm...Hmmm...
Jag fick sålt scootern på en timma på blocket... Så imorrn ska jag hämta mig en ny modell av scootern. Mest troligen i Pro Coffee, ska ha vagnen och en fotsack och innan utlandsresa i maj ska jag köpa minimizer sittdyna och ett parasoll.. :)
Har någon sett Pro Coffee i verkligeheten? Den såg så fin ut, dom har lagt undan den åt mig på barnens hus till imorrn. Dom hade även inne svart, pro titan, den rosa modellen och pro forest. Kikade på pro forest också, men det fanns inga fotsackar till den samt att den var lite finare pro coffe. :)
Nu är jag stolt ägare till en Pro Coffee scooter med tillhörande fotsack. Den är bara så fin, och Melwin tkr den är jätteskoj att åka i. Bra liggläge och ombonad och mysigt med åkpåsen i till kallare dagar. Innan vi åker utomlands ska jag köpa en minimizer dyna till den och ett parasoll. :)