Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

Funkar vekligen en FROG suflett på en CAM?

• Liten Mjau
    Ia 70 skrev 2010-03-19 10:13:50 följande:
    Jag skulle i så fall satsa på ett "vanligt regnskydd" typ Tulsas (har jag) det e mjukt o smidigt istället för plastskyddet (me hate)
    Jag har oxå användt mitt sulkyregnskydd (ja jag har en sulky, en brio race som jag haft som vintervagn för att inte smutsa ner buggan {#lang_emotions_embarassed}) det passar jätte bra
  • Liten Mjau
    mollan nu skrev 2010-03-23 19:29:20 följande:
    jag har haft min cam i 3 år nu och använt den varje dag i stort sett. I helgen gick chassit sönder vid leden. Gubben klämde ur sig att det var men fasen vilken skit då, vagnen var ju så dyr. Jag talade då om för honom att med tanke på att vi hoppat 9 trappsteg upp och ner minst 2000 gånger  så skulle jag kalla det kvalitet. Att han dessutom alltid skulle packa ett ton saker i vagnen när man handlat gör även sitt till.Köpte vagnen för dess funktion och vikt. Ang tillbehör så är åkpåsen grym. Har den i bee nu och blir galen, den åker ner och runt men i camen sitter den som en smäck.Mugghållaren är ett måste även den, perfekt för en cola, vantarna, kräkstrasor osv. Hittar inte fästet till bee så nu är jag utan och det känns naket.Adapter att sätta fast babyskyddet är himla bra det med. Sonen är uppe i 9kg nu och bära honom i babyskyddet är lika med ryggskott.Parasollet är bra det med. Snöhjul var nödvändigt i vintras då jag hade dottenr på ståbrädan.
    Jag har fästen till bee kvar.. inboxa mig om du är intresserad. Kan skickas för en billig peng
  • Liten Mjau
    LR75 skrev 2010-03-23 20:48:41 följande:
    ops, inte "annonsera" i tråden!
    beror på hur man tolkar det.... Står inget om försäljning..
  • Liten Mjau

Fick veta idag att vi ska barn igen och mina tankar gick direkt till att jag ska få använda min bugga till en bebis till. Det finns många roliga delar i att veta att man ska få fler barn

• Liten Mjau

Vi kör ett vanligt svart med reflexer som jag köpt på gekås. Tyckte oxå att bugaboos egna var klumpigt.

• Liten Mjau
    lolo21 skrev 2010-10-14 14:59:16 följande:
    Hej!
    Jag körde buggan utan vinterhjul förra vintern.. det slutade med att jag köpte en brio race;P Det var helt fruktansvärt, körde fast hela tiden, fick köra på bakhjulen och hursomhelst.. Sonen var 2 år drygt så han skrattade bara när vi lekte snöplog, men huua om man haft ett mindre barn. Såå skumpigt och hemskt. Nej i vinter blir det annan vagn, buggan för fungera som reserv, MED vinterhjul!
    Gjorde samma som du förra vintern. Racen åkte ut på blocket fortare än kvickt när snön var borta. Vill ha en UJ denna vintern men min sambo tycker inte att vår dotter behöver en vagn denna vintern. Kan förstå honom men jag vill ha en UJ plus att dottern är ju bara 2,5år
  • Liten Mjau
    Stargirl skrev 2010-10-19 08:13:18 följande:
    Jag skulle aldrig köpa en Cameleon som är så fel ihopsatt som den är....
    Jag har inte sagt att jag ska köpa den

Sen skulle jag inte dömma ut en vagn förrän jag sett den i verkligheten.
    Misstänksam på färgen..
  • Liten Mjau

Min dotter är 93 cm och när jag har åkpåsen och fleecesufletten så kan man ana hjässan genom sufletten. Men med canvassuflett och utan åkpåsen så har vi säkert 8cm till .

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21