Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

thj skrev 2011-01-25 22:48:27 följande:
    Misstänker att det blir någon gång i mars
    kramelikram
    Tack! Bebisen kommer inte förrän till sommaren men jag är så sjukligt nyfiken...
  • Liten Mjau
    Sweetheartno1 skrev 2011-01-26 20:05:23 följande:
    Vart kan man köpa dessa service-kit ?
    Vad ska du med det till?
    Jag har ett service kit men använder det aldrig. Köpte siliconspray separat och har en annan pump (mannens tävlingscykelpump) som är bättre än bugaboo orginal.
    Mäter aldrig lufttrycket heller.
  • Liten Mjau
    pucken skrev 2011-01-26 22:51:02 följande:
    Jag är här inne och smyger ibland, kikar lite på era bilder och så där. Kan inte motstå att tipsa om att mönster på ett bumperskydd finns på min blogg, jag såg att någon tyckte att bumpern såg tom ut. Det är jättelätt att göra själv. Asereth och jag är lite bundis, så hon blir nog inte sur för att jag länkar till mönstret Och blir hon det får jag väl skicka några garnnystan som ursäkt
    www.crochetra.se/2010/05/bumperskydd-till-bug... 

Har förresten precis blivit med Bee Satans vinter som inte vill försvinna, jag vill provköra den utomhus! Har kört katten i den här inne, men ungarnas leksaker är i vägen överallt. 
    Har missat att du är bugga-ägare. Läst din blogg flera gånger och bl.a fått min mamma till att virka converse efter ditt mönster till bebisen i min mage
    Nu ska jag nog "kräva" ett bumperskydd till bebisen Tack för tipset!!!
  • Liten Mjau
    Jag vill ha den gamla ståbrädan med Tiny tot till!!  Går det att få tag på nu för tiden. Hittar ingen på blocket eller tradera.
    Den nya ståbrädan har ingen sits/stol va?
  • Liten Mjau
    Kavat skrev 2011-02-02 17:26:58 följande:
    Vad jag vet har det ännu inte kommit sits till nya stäbrädan.
    Tiny Tot hittar man sällan på blocket tyvärr. Eller är det gamla ståbrädan du är på jakt efter?
    Jag är på jakt efter båda. Men kan ju börja med ståbrädan, Vad borde man betala för en av den gamla modellen? Den nya kostar ju bara 880:- på kidzshopen.
  • Liten Mjau
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 10:10:02 följande:
    jag köpte den gammla + pall på blocket för 2v sedan gav 700för båda och då var pallen oanvänd....
    Jag kommer ihåg denna annonsen men den var s¨åld nätr jag ringde. Till dig då
    Så nu finkammar jag blocket varje dag ifall jag kan hitta nån.
  • Liten Mjau

Karina2-det är cameleon. Det ser du på att den har höj och sänkbart handtag och ''klädd'' ram. Gecko har ''naken'' ram och frog har inte ställbart handtag.

• Liten Mjau
    thj skrev 2011-02-15 10:07:51 följande:
    De kommer nu i vår och kommer kunna förbokas så fort bilder finns
    "det kommer vara en begränsad upplaga"

kramen
    begränsad upplaga?? Hur ska jag då hinna köpa Förvånad... Bebisen kommer ju inte förrän i Juni. Vill ju veta vad det blir innan jag köper.
    Ska på UL i v.32. Hoppas på att få reda på kön då så jag kan köpa ett passande topset Har haft grå bas med rosa top till stora tjejen. Blir det en kille så vill jag ha blå eller grön. Hört rykten om pastell. Hade varit så coolt med en pastelgrön till en liten kille.
    Men hur blir det nu när de kommer i begränsade upplagor Förvånad
  • Liten Mjau

Kan inte hjälpa att jag stör mig på folk som säljer saker på blocket och tradera och inte kan stava rätt. Det heter inte Camelion.
    Tungan ute

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21