Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

Kavat skrev 2011-02-18 17:28:47 följande:
    Oj, här händer det saker när man är sövd en förmiddag!

Den gröna gillade jag massor! Cool
    Resten var sådär.

Fick du till det med ståbrädan Liten Mjau? Visst har väl Fröken Småland bilder i sitt galleri?
    Har inte testat än Såg att Fröken Småland hade bilder. Ska nog testa ikväll Använder ju inte buggan nu så den står undanpackad. Hoppas allt gick bra idag och hoppas plåsterinsidenten löste sig.
  • Liten Mjau

Nu är ståbrädan på. Inte särskilt svårt att sätta på. Liggdeln åkte på oxå. Ligger en bild i bildtråden

• Liten Mjau
    bohusbebis skrev 2011-02-18 20:32:29 följande:
    fin rosa sufflett - men inte är det den nya?
    Nej nej. vet inte när den är ifrån. Köpte den på tradera. Tycker själv om den färgen. Ångrar bara att jag inte köpte en i canvas ist.
  • Liten Mjau
    Fröken Småland skrev 2011-02-18 20:58:20 följande:
    Den gamla rosa fanns inte i canvas så det behöver du inte ångra
    åh det visste jag inte Tur man har er.
  • Liten Mjau
    linaenn skrev 2011-02-18 21:04:39 följande:
    Liten Mjau: Såg ståbrädan i bildtråden, visst är det en bugaboobräda av äldre modell? Såg ju ut att funka bra även till liggdelen sålänge man har handtaget på det högsta så att syskonet får mer plats att stå.
    Ja det är den gamla. Vill ha sittpallen till den, om jag nu hittar nån. Har inte på högsta men fick höja det. Jag har ofta mitt handtag högt så det var inget jag tänkte på (jag är väl inte direkt kort heller, 172cm, så det påverkar väl oxå). Men visst fick jag höja det. Vi tog en "promenad" i huset och den blivande storasystern var mycket nöjd. Hon är snart 3år så ståbrädan är ett komplement när vi är på stan. Hon cyklar gärna annars när vi är ute och går.
  • Liten Mjau

Håller med om Bildtråden. Har ansökt om medlemsskap. Vem bestämmer vem som får va med och inte?

• Liten Mjau
    LitenBlomma skrev 2011-02-24 15:36:15 följande:
    puffar
    SANDOFF WHITE 
    Tycker inte sand passar till den grå basen. Beige och grått är ingen snygg kombo i nått, enligt mig. Men däremot Off White. den är super snygg till grå bas. Tror även det ligger en bild på någons bugga i den gamla bildtråden *kan ha fel*
  • Liten Mjau
    Bellbox skrev 2011-02-24 17:43:29 följande:
    Har du frågat Kidzshop??
    Menar du mig så hittaqr jag ingen sån på deras hemsida. Sen har jag frågat i tråden innan och ingen har sagt nått om kidzshopen. det finns väl till och med nån i tråden som har kopplingar till kidzshopen om jag inte minns fel.
    Kanske är värt att fråga ändå.
  • Liten Mjau
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-24 18:14:33 följande:
    Kidzshop är kanon när de gäller bugaboo orginaldelar. Men tiny tot har dom aldrig haft inte ens när dom va som mest poppis. Så därför har jag jätte svårt att se vad som skulle motivera att köpa in dom.nu men behöver man ex. Frog suflett så skulle jag säga kidz Jag vet inte om familjetorget säljer tiny tot längre. Men dom har gjort
    Har varit i kontakt med familjetorget. De säljer den inte längre och tar inte in den igen. De har haft pallen Twoo från Kid Sit (vet inte om det är nån skillnad från Tiny Tot)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21