Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

Ms Ms Kanga skrev 2010-12-02 20:28:22 följande:
    Sandfärgade / beige har väl funnits i alla tider eller är det en mörkare hon har?
    det är inte sand för det har en annan kompis. den är mycket mörkare. Khakifärgad alltså. Bee har ju funnits i en khaki(dark khaki) men kompisen suffla är mer brun khaki och har cameloen tags och loggan. ser äkta ut.

Lånad bild!
  • Liten Mjau

alltså den jag undrar över är mörkare än sand :-/

• Liten Mjau

annat82-nä det är inte det. Den har jag sett. tyvärr

• Liten Mjau

Jag bor i falkenberg. Kom och kläm på min den är dock inte till salu. Babyhuset i Varberg hade bugaboo innan men de har gått över till Icandy.... Blä!!!

• Liten Mjau

Vet nog ingen bugga som inte rostat på framhjulen. Sen kanske det beror på att jag bor på västkusten och här är så funktigt.

• Liten Mjau
    Bellbox skrev 2010-12-14 15:59:19 följande:
    MIN har då inte rostat det minsta (bor också på västkusten)
    Hur gammal är den? Mina swirvelhjul är minst 3 år gamla och jag har kört den mycket när det regnar och snöar, och kanske inte varit bäst på att förvara den inomhus utan den har legat kvar med blöta däck i bilen *skäms lite nu*
     Fast sen så stör inte rosten mig då det inte påverkar funktionen. Den syns ju inte heller då den sitter undertill.
  • Liten Mjau

Whithope- ledsen att det var fejk! Min kompis har oxå blivit lurad isf. De andra toppsetten var fina!

• Liten Mjau

Ställt ner min Cam i källaren. Nu får den invänta bebisen i magen som ska titta ut i Juni. Hur ska jag klara mig utan min Cam?

Blivande storasystern blir snart 3år och jag är rädd att slita onödigt mycket på den så vi köpte en annan vagn till henne som hon kan ha några månader. Hon åker ju knappt vagn längre.

Längtar tills jag ska få styla min Bugga inför nya bebisen. Specielt när jag aldrig haft liggdelen på den

Ja min sambo tycker jag är knäpp..... vet att ni förstår

• Liten Mjau

När kommer de nya färgerna på topseten? *längtar*

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21