Bugaboo-tråd nr 21

Lånad bild!

alltså den jag undrar över är mörkare än sand :-/
annat82-nä det är inte det. Den har jag sett. tyvärr
Jag bor i falkenberg. Kom och kläm på min
den är dock inte till salu. Babyhuset i Varberg hade bugaboo innan men de har gått över till Icandy.... Blä!!!
Vet nog ingen bugga som inte rostat på framhjulen. Sen kanske det beror på att jag bor på västkusten och här är så funktigt.
www.blocket.se/helsingborg/Bugaboo_cam_Special_Edition_Denim_Anv_2010_31389716.htm&w=2 För ett tag sedan så undrade jag över en suflett i typ Kakifärg. JAg menar en sån på bilden. ÄR det verkligen sand? En ny sand? Har bara sett sand som är mer beige.
Whithope- ledsen att det var fejk! Min kompis har oxå blivit lurad isf. De andra toppsetten var fina!
Ställt ner min Cam i källaren. Nu får den invänta bebisen i magen som ska titta ut i Juni. Hur ska jag klara mig utan min Cam?
Blivande storasystern blir snart 3år och jag är rädd att slita onödigt mycket på den så vi köpte en annan vagn till henne som hon kan ha några månader. Hon åker ju knappt vagn längre.
Längtar tills jag ska få styla min Bugga inför nya bebisen. Specielt när jag aldrig haft liggdelen på den
Ja min sambo tycker jag är knäpp..... vet att ni förstår
När kommer de nya färgerna på topseten? *längtar*