Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

Skrattande
    Har en fråga!
    Vet att många har en mjuklift i liggdelen. Har förstått att P&T funkar utmärkt. Finns det nån annan som passar i liggdelen? Eller är P&T´s den bästa?
  • Liten Mjau
    Stargirl skrev 2010-10-29 21:41:36 följande:
    VARNING VARNING......kopia, en dålig sådan. Oäkta så det stinker om det!!!!
    kan man inte anmäla?
  • Liten Mjau
    Stargirl skrev 2010-11-03 18:02:39 följande:
    ooooops.... Skäms jag skulle citera men kopierade ngt istället.
    haha gav mig ett gott skratt iaf.. Undrade varför du gjorde reklam för dessa produkter i denna tråden... sen såg jagatt det inte var meningen.
  • Liten Mjau
    Emindith skrev 2010-11-07 22:11:02 följande:
    Kikar in här hos proffsen och hoppas på att få bra svar!

Hur mycket bättre är den nya Bugga-ståbrädan än den gamla? Är det vettigt att betala 880 för nya modellen (en ny), jämfört med typ hälften som man kan köpa den äldre (begagnad) för? Är det värt dubbla priset liksom?
    undrar samma.

När kom den nya ståbrädan?
  • Liten Mjau

Haft min bugaboo i snart två år. Har inte haft ett ända problem!! Ingen av mina vänner med bugaboo(Har 4 vänner med varsin Cam) Sen om det är tur eller att jag är galet aktsam med mina vagnar. De kostar ju en del

• Liten Mjau
    Primrose skrev 2010-11-23 18:14:56 följande:
    Den ser ju bra ut. Kanske inte så många köpare i Karlstad?Drömmer Men det kanske finns något "dolt" fel som säljaren upplyser om först i telefonen ("ok skick" kan ju tolkas negativt, om man vill).
    En kompis ringde och den gled i handtaget och var lite sliten. Så min kompis backade.
  • Liten Mjau
    Stargirl skrev 2010-11-29 20:50:47 följande:
    Graco Auto Baby I och Graco Auto Baby II ska passa Graco adaptrarna. Det är säkert en av dem du har. Kan du inte googla på dessa namn och se om de liknar den du har.
    Vad är skillnaden på Graco Autobaby 1 och 2 och Akta Graco logico s. Är det samma? Funkar logicon i graco-adaptrarna?
  • Liten Mjau

Har en fundering på en bugga jag sett.

En kompis till mig har en bugga med nya chassit och foamhjul så jag gissar på att den är max 2-3år gammal. Sen har hon grå bas och Khakifärgad suffla. Men har aldrig sett khaki färgat topset innan eller efter. Hon har en orginal kartong.
    Har det funnits khaki? och när iaf?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21