Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

Vicka81 skrev 2011-03-16 09:30:25 följande:
    Hur länge använder man en cameleon egentligen? Sist hade vi en brio som vi bytte till en sulky vid ca 1 års ålder...
    Vi har precis slutat använda våran Cam. Den står undanställd till syskonet som är påväg. Dottern är 3år. Vi har en BT amsterdam ist då hon behöver ah vagn vilket är sällan.

Vad jag och min vänner märkt är att Cam med suflett passar ungefär tills barnen är strax över en meter.
    Andra kanske har andra tycken
  • Liten Mjau

AckaDacka- bumperbarskydden på bilden är hemmavirkat. Googla virkat bumperbarskydd så hittar du flera mönster. Finns även sydda i tyg som kan kan köpa färdiga. Tror det var nån som På nätet, typ från England eller Holland. OBS inget snack i bildtråden!

• Liten Mjau

Wohoo idag fick jag min twoo-pall till den gamla ståbrädan. Som jag har letat men fick tag i en på blocket.

• Liten Mjau
    Joddan skrev 2011-03-25 18:54:11 följande:
    Någon här som provat "kidsit"??? Ståbräda med pall.
    Har införskaffat en men inte testat den än. Bebisen kommer inte förrän om 2,5 mån. Min kompis har en och älskar den. Hennes dotter tycker det är toppen att sätta sig ner när hon inte orkar stå längre.
    Dessvärre är de lite svåra att få tag på... :-/
  • Liten Mjau

Idag har vi strålande sol här och det är +7 grader. Åh vad jag saknar min bugga.. Den står ju källaren och väntar på bebisen och strora tjejen(3 år) vill inte åka vagn längre.
    Blir så avis på er som vår stylar och får använda er bugga.
    Kan inte fler lägga in bilder i bildtråden på sina fina vårvagnar

• Liten Mjau

Så underbart med alla härliga bilder i Bildtråden!!! Blir så inspirerad.

Är sugen på ett parasoll till sommaren. Tycker liggdelen är så fin när man har parasoll. Använder man parasollen? Är den bra?

**GLÖM INTE ATT DET ITNE ÄR NÅTT PRAT I BILDTRÅDEN**

• Liten Mjau
    Idag fick jag reda på att jag måste (vill) sälja mitt rosa toppset. Både med sorg och glädje Älskar min rosa och gråa bas kombo. Men välkomnar grå bas med nått nytt. Men vad?
  • Liten Mjau
    Fröken Småland skrev 2011-04-13 20:37:12 följande:
    Jag tycker att offwhite och klarblått är fint till grå bas
    Mm offwhite är så fint! Funderar på marinblå oxå. Har dock en grön i källaren som är lite av en favvo men jag vill ha nått nytt  till den nya bebisen
  • Liten Mjau
    Duntoffla skrev 2011-04-13 20:55:11 följande:
    Skulle precis säga samma sak. Gult är också fint och rött
    Precis. Egentligen är det väl bara beige och brun som inte passar grå bas
  • Liten Mjau
    passau skrev 2011-04-17 21:46:00 följande:
    Spin är ju en utv av sittyn, jag gillade inte att man inte har lutläge alls (typ) på sittyn... Å spin är ju samma med d...
    Spin är en utveckling av Brio race. Inget liggläge men har viloläge. Sittyn är ännu enklare. Den har ju bara sittläge och sittläge...

Tycker dessvärre att spin är ful och har obehagligt handtag.   Jag hade satsat på en vanlig UJ(vad den nu heter) eller en babytravel amsterdam (den nya är faktiskt riktigt snygg)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21