Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

Såg den nya rosa sufflan idag IRL. SÅ FIN!

Var på Baby & Barn mässan i GBG idag och där var den. Var tvungen att kommentera till tjejen. Den var verkligen jätte fin. Tyvärr fanns det inte en ända monter med Bugaboo grejer. Bara den där j..la Icandy.... Gillar inte den! Så besviken!!

• Liten Mjau
    stinamaria skrev 2011-04-17 22:22:23 följande:
    Jollyroom hade bugaboo. En cam och en bee+ och alla de nya färgerna
    de var borta idag när vi var där
    Så tråkigt!
  • Liten Mjau

Glömde.. köpt en åkpåse idag ja en åkpåse.... blev en eloidie Details Urban Beat. Kommer bli super snyggt till mitt gröna topset eller det blå jag ska köpa

• Liten Mjau

Min duktiga mamma har virkat ett bumperbarskydd. Mycket nöjd! Nu är liggdelen redo för lillebror som kommer (förhoppningsvis) inom 6 veckor.

• Liten Mjau
    Ellabay skrev 2011-04-27 20:00:48 följande:
    vart kan jag fynda nya framhjul till bästa pris? Behöver byta ut mina som knarrar något så fruktansvärt. Har rengjort och sprayat med silikonspray men hjälper inte. :S
    Satt precis och funderade på samma sak. Kollat bugababy.se och kidzshop.se. De hade samma pris ca: 700:-
  • Liten Mjau
    lilla sandra skrev 2011-05-01 21:43:23 följande:
    Har kikat lite på Blocket, Tiny-totsen, är de "utrotade" (dvs inga som vill ha dem längre) eller sitter folk hemma o ruvar på dem för att de finns så få?
    Jag letade i ett halv år innan jag hittade min på blocket. Betalade 550:- för den begagand. de finns nya på nån tysk(eller hollänsk) sida för typ 800-900:- ink frakt. Kommer inte ihåg vad sidan heter.
  • Liten Mjau
    Katten77 skrev 2011-05-04 20:25:41 följande:
    Funderar på att byta ut min Teutonia Mistral S mot en Bugaboo Frog. Undrar dock hur länge man kan använda Froggen? Min lilla kille är 10 mån nu...
    Jag bytte min EL mot en Cam när dottern var 8 mån. Hade den tills hon var 2 år och 9 månader. Hade kunnat haft den tills nu (hon är 3 år nu) men stoppade undan den till lillebror i magen.
    Vet inte hur mycket som skiljer mot froggen. Men många säger att Cam:en går att använda tills barnet är 100-110cm. Jag skulle rekomendera  att byta. Speciellt då froggen är sjuk mycket snyggare än Mistralen
  • Liten Mjau
    Sara E skrev 2011-05-10 22:25:24 följande:
    Har fortfarande inte köpt något regnskydd till vagnen. Men nu när sommar skurarna kommer så är det nog dags att skaffa ett tror jag.
    Just nu är det bara sittdelen som används. Vad finns det för regnskydd som passar på camen förutom bb´s egna?
    Har ett Tullsa vi med. Mycket  bra! Gillar inte bb orginal.
  • Liten Mjau

Jag kan verkligen inte se att den är fejk... Ni måste se nått jag inte ser.

( http://www.blocket.se/hassleholm/Helt_ny_Bugaboo_Cameleon_all_black_limited_ed_33870611.htm?ca=20&w=3 ) Inte min annons.

Katjan skrev 2011-05-15 10:31:57 följande:
    Man blir verkligen äcklad när man ser folk som lägger upp Cameleon kopior. Hur lågt kan man sjunka för att tjäna lite pengar?! Tänk om vagnen brakar ihop på en olämpligt ställe o barnet får men för livet. Just nu ligger det en all black kopia i Hässleholm på blocket.
  • Liten Mjau

Fick mina nya swirvelhjul idag. Visste att mina gamla var slitna men fy vad de såg ut när jag jämförde......

Vagnen blev så fin med siina nya hjul.

Behöver man  smörja dem nu när de är nya??

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21