Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

Tack för tipset. Har sett den med men den är lite dyr. Har redan ståbrädan. Hittade pallen igår på en holländsk sida för 75 euro inkl frakt. Får bli den om jag inte hittar nån begagnad Tack för hjälpen!

• Liten Mjau

Skulle kolla babytrader ang nått annat men hittade denna. Vilken rip off och ful är den med BEEBOP

• Liten Mjau
    AnPa skrev 2011-03-03 21:27:01 följande:
    Hittade tyvärr igen galltvål. Tips på var jag kan hitta det? Helt en "vanlig" affär.
    I tygaffären har jag sett det. Eller köp här
  • Liten Mjau
    Isbit skrev 2011-03-07 12:38:27 följande:
    okej.
    Men varför har man en sån?

Den är liksom i mjukt material.
    Hur menar du? Antar att den är i fleece. Man spänner den i suflettbågarna. En normal bugga suflett. Är det itne din?
  • Liten Mjau
    Asereht skrev 2011-03-07 12:43:41 följande:
    Det står canvas på kartongen.
    Jag är tydligen inte läskunnig idag Tack för tolkningen....
  • Liten Mjau
    Isbit skrev 2011-03-07 12:55:53 följande:
    Jo det är min. Köpte en vagn på blocket o den där följde med
    Grattis till buggan kollar på youtube så kan du få lite förklaringar till hur det funkar
  • Liten Mjau
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-07 17:07:15 följande:
    somma sufletten har nät så att bebisen eller barnet får mer genomgående luft på sommaren så det blir mindre varmt i vagnen. Jag älskade min sommar suflett!
    Samma här. Älskade min sommar suflett. Super skönt när det fläktade lite mer i vagnen.
  • Liten Mjau

Har en fråga om mini-kånken. Min ljusrosa är as-skitig! Försöktee tvätta den men den blev inte ren Jag kan inte vara den enda som smutsat ner  sin minikånken...

• Liten Mjau

Jag la iofs bara vanish i maskinen. Kanske ska blötlägga en stund först? Får testa.

• Liten Mjau
    FridaLee skrev 2011-03-09 16:10:27 följande:
    Grattis!

Vill också ha ut min bebis nu!
    Grattis Tant Pruselius

Min bebis kommer förhoppningsvis om 13 veckor men om 4 veckor ska vi på Ul igen och vi hoppas på att få veta kön då. Efter det blir det nytt topset och nya swirvelhjul
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21