Inlägg från: Liten Mjau |Visa alla inlägg
  • Liten Mjau

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2011-05-25 21:14:55 följande:
    fast så slitna e dom ju inte, så där ser dom nya ut om några veckor gör rent dom och sälj dom tycker jag!
    Fast de är regält slitna på däcken.Klicka för att stänga fönstret
     Men jag gjorde faktiskt rent dem och la ut dem på den populära gula sidan... Blev ganska fina faktiskt.

Men med ny bebis på G så fick det bli nått nytt till vagnen. Kör på ett gammalt topset, som ändå är en favvo.
  • Liten Mjau
    Asereht skrev 2011-05-26 15:32:29 följande:
    Nu duckar jag för ruttna tomater och säger kika på Mutsy 4rider, svängbara stora lufthjul och vändbar. Smidig sak faktiskt och inget billigt smäck. Smidigheten hos en bugga men mer terrängvänligt typ UJ/Swift.

Dessvärre väldigt ful

Go bugga+extra terrängvagn!!

Vi köpte en gammal teutonia att ha hemma som även fick funka som snövagn när det var som värst. Kom över en på blocket för 250:-. Denna gången har vi en babytravel amsterdam som terrängvagn. Får se om det funkar. Jag är inte så mycket för framåtvända vagnar till små barn.

• Liten Mjau
    Lindadjo skrev 2011-05-29 08:55:02 följande:
    Med liggdelen är det väl fotändan som är bäst... men då kan jag inte ha liggdelslocket på eftersom jag har en frog
    Satte min saddlebag på sidan på liggdelen. Annars var det lite ivägen för dotterna när hon står på ståbrädan. Kan du inte ha den på sidan på sittdelen?
    Typ så här
    (lånad bild)
  • Liten Mjau

Annonsen med fejk-buggan är borta!

Hoppas det var våra anmälningar som tog bort den så ingen köpt den. Men tror h*n begärde 4500:- Förhoppningsvis så vet folk vad de ska ha när de letar efter bugaboo och fattar att detta är en dålig kopia och att 4500:- för den är på tok för mycket. 1000:- kanske och en upplysning om att den är oäkta. Då kanske nån köper den....

• Liten Mjau
    thisissarah skrev 2011-06-01 19:54:03 följande:

Lite dåliga bilder då de är tagna med mobilen men undrar om jag måste köpa nya eller klarar man sig ett tag till?
    Mina såg värre ut och jag fick till svar att min hade hållt ett tag till. Tycker itne dina ser så faarligt slitna ut. Vi köpte nya bara för attt vi väntar ny bebis. Mina var dessutom från -06.
    Hur gamla  är dina?
  • Liten Mjau
    thisissarah skrev 2011-06-01 21:49:28 följande:
    Liten Mjau: Jag köpte camen begad och tror att den vaar från 07/08.
    Ok tror att du kan köra med dem minst ett par år  till. de blir tydeligen plattta och lite håliga ganska snabbt. Min fjädring var det inget fel på. Jag tycker swirvelhjulen är svindyra så om man inte behöver byta så kan det va skönt att slippa. Som sagt vi köpte nya pga av ny bebis  
  • Liten Mjau
    thisissarah skrev 2011-06-01 22:03:24 följande:
    Jo jag är sugen på ett par nya men som sagt de kostar en hel del.
    Jag tycker att de ser nötta ut men har som inget annat att jömföra med, vet inte hur de ser ut när det är riktigt slitna.
  • Liten Mjau
    thisissarah skrev 2011-06-01 22:11:13 följande:
    Tycker inte att det gamla såg så nött ut?
    De ser värre ut i verkligheten faktiskt. Tyckte att de glappade lite och tycker att de nya känns ltie stabilare.  Men som sagt mina var från 2006. Det är ändå 5 år. Och jag har använt vagnen mycket
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21