Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Blev lite pysselsugen och lat när jag trodde att jag kommit över en Cam, så jag ropade in ett sånt där symönster fr Tradera som jag vet att det pratats om (tänkte sen att det kanske kan modifieras lite till Bee+ åxå). KÖP DET INTE!!! Betalade 1 kr i auktionen, 49 kr i nån arbetskostnad, 12 kr i porto (och så begärde hon först 5 kr för emballage). Och så kom det idag, ofullständigt frankerat (såg ut som återanvända frimärken fasttejpade). Taffliga mönster på smörpapper och en fotostatkopierad beskrivning. Nä, så lat inte ens jag att jag inte kan rita av bättre mönster själv....

• bohusbebis

Tillbehör tycker jag går ganska högt på Tradera emellanåt, på Blocket är det mer sånt som man prutar med...

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-01-12 09:09:15 följande:
    Tyvärr passar inte den gamla ståbrädan på andra vagnar än just Cameleon, Frog och Gecko eftersom den har specialfästen som skall fästas på bakaxeln. Men om det är den nyare modellen med snabbfästen så passar den.
    Fast jag tror inte pallen går att sätta på den nyare ståbrädan...
  • bohusbebis
    Pepsi08 skrev 2011-01-12 15:11:50 följande:
    Känns lite som stöldgods...
    Telefonnumret går dock till samma namn som i annonsen, är det helskumt brukar det inte gå att spåra numret... Skulle väl inte köpa den osedd direkt, men kan ändå vara läge för fynd för den som bor i närheten och kan kolla först....
  • bohusbebis

Åååå va fin SJ-Mamman!! Blir ju lite sugen på att ta fram Bee:et ur vinteridet.. Å snön smälter ju utanför husknuten också. Hur 17 ska man få tid att pimpa!!!!!!

• bohusbebis
    Pms Lisa skrev 2011-01-20 13:52:15 följande:
    Har en fråga som kanske redan är svarad på... men orkar inte gå igenom 877 sidor Skrattande
    Kan man färga sufletten? har en brun i canvas te cameleon men den e solblekt Rynkar på näsan Tänkte på sån där färg man kör i tvättmaskinen,,, eller blir loggan färgad då också? Nån som vet?

annars kanske ja provar å köpa textilfärg å målar vita zebraränder på, blir ju som en egen "special edition"
    MOHAHAHAHA!!!
    Har ingen erfarenhet från Bugga Sufflor men jag använde en gång Schablonfärg på en UJ-sufflett och det blev jättebra - "svampades" på. Har även sett i nån FL-tråd de som använt textilfärg från Panduro (ska vara för ljus färg om jag minns rätt, annars klumpade det sig). Sen "härda" med hårtork (eller om man skulle stryka på med en frottéhandduk under). Men det var ett tag sen jag läste det så jag ska inte svära på det....
  • bohusbebis
    Asereht skrev 2011-01-20 07:41:33 följande:
    *ha ha* Sån är jag med! Vågar ju knappt använda vagnen när den är sprillans! Min man höll på att få spel på mig när vi hade nyköpt vagn sist. När de blev en repa på den höll jag nästan på att börja gråta. Det var ju knappt barnet fick sitta i den!

Nä, jag trivs med bättre begagnat.
    samma här! Blir oftast att vi använder skruttvagnen och "fin-buggan" står på vardagsrumsgolvet...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21