• MiaEd

Bugaboo-tråd nr 21

håller alla tummar för dig =)

• MiaEd

Du har ju alltid 14 dagars öppet köp, så det är klart du ska kunna ångra dig..

• MiaEd

Jag fick den sista röda på Babyproffsen i Barkarby iaf...

• MiaEd
    LadyN72 skrev 2010-09-12 19:32:55 följande:
    Hej! JAg köpte en CAmeleon igår. När bytte ni från ligg- till sittdel? Hur gamla var bebisarna?
    5 månader, men hon kan sitta själv :)
  • MiaEd
    ludicrous Vi har en frog (med en den cameleon tillbehör).. Min sambo är 181 och kan köra frogen utan problem, handtaget är inte nere vid knäna :D
  • MiaEd
    med en del cameleon tillbehör ska det så!
  • MiaEd

Har bytt bakhjul på min frog och har ett näst intill oanvänt cameleon hjul.. lufthjul med skum eller nåt sånt.. hur mycket kan man ta för det på blocket?

• MiaEd

skumfyllda lufthjul :S.. skulle jag kalla dom.. gick hål på det ena nyligen och då fick jag massa skum överallt.. men man ska ju pumpa dom också..

• MiaEd

Det är iaf ett lufthjul.. För man ska fylla det med luft..

• MiaEd
    Insomnie skrev 2010-11-18 10:43:21 följande:
    Okej, verkar som att jag får testa mig fram... Har köpt en (jätte fin!) fleeceoverall till bebisen så jag tror egentligen inte att värmen ska vara något problem... Bor i mellansverige och även om det blir kallt här så är det inte som att bo i Norrland i alla fall... Hoppas på en mild vinter med bra plogade vägar och trottoarer
    Min tjej på 7 månader sitter i en Didriksson overall och Bugabossåkpåse, samt ett par små skor :) Hon blir inte kall
  • MiaEd

Min son på 3,5 var för lång för frogen redan vid 1,5 års ålder :) så det skiljer sig väldigt mycket

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21