• MiaEd

Bugaboo-tråd nr 21

Ingen som kan tipsa om vad jag kan lägga ut ett nytt oanvänt svart liggdelslock på tradera för?

• MiaEd
    Kavat skrev 2010-09-03 18:06:37 följande:
    Beroende på färg, men går mellan 50-150 ung. Häromdagen var det budgivningen på ett rött, men hamnade ändå bara på 77 tror jag. Medans jag inte vågade chansa och köpte ett på köp nu för 130.. Så det är lite tillgång och efterfrågan skulle jag tro.
     Det jag har är svart, borde vara ganska lättsålt?

Att bero på apelsiner och sånt.. Idag fick jag ju deras (RED) skötväska i läder av sambon, jag undrar vad den stora påsen där i är tänkt att fylla för funktion? 
  • MiaEd
    Duntoffla skrev 2010-09-03 18:41:34 följande:
    Hej tjejer

Nu är lillasyster ute och Buggan används lite mer igen. Funderar på att byta till annan färg på liggdelen. vet ngn vad själva klädseln för liggdelen kostar ny? Tillhör locket och sufflan toppklädsel? Känner mig som rookie på nytt
    I toppklädsel paket så får du suffla, liggdelslock och sittdelksöverdrag.. 
  • MiaEd
    lissats skrev 2010-09-03 20:34:02 följande:
    Vart köper man åkpåsarna någonstans? Har tittat på både babyshop, bonti & kidzshopen. 

Ska man satsa på en från bugaboo eller ta ett annat märke?  
    Jag köpte min på Babyproffsen...

Jag skulle tvekade och provade några, men blev en av Bugaboos egna till slut, dom är ju formade efter vagnen.. 
  • MiaEd
    bananna skrev 2010-09-03 22:28:16 följande:
    Gaah, min vagn har börjat vobbla och känna jätteskum att köra.. Det är en Frog med många år på nacken. Någon som har tips på hur man kan fixa det? Det är alltså de stora bakhjulen som vobblar.

Och en fråga till: hur mycket ska man kunna pumpa däcken, ska de gå att få dem "cykeldäckshårda" typ? Kanske vobblar de för att de är för lite luft i tänkte jag, men det funkar inte att pumpa i mer (har testat att byta slang också).
    Om det inte går att åtgärda så tror jag att du kan köpa camhjul och sätta på därbak om du inte får tag i froghjul.. Dock har bonti.se jättemycket reservdelar till bugaboo
  • MiaEd

Ja.. Det förstår jag.. Hur gammal är din? Min är från 03 och rullar fortfarande felfritt..

• MiaEd
    bananna skrev 2010-09-04 12:52:36 följande:
    Vad bra! Vår är en 05a tror jag, vi köpte den begagnat och är nu inne på andra barnet som använder den. De innan oss hade använt den till minst två barn också, så man kan ju inte klaga på hållbarheten egentligen:)
    Vårat barn är nr 2 som åker i vagnen :) Är helnöjd! Gillar dock inte fodrade insidan i suffla och liggdel.. Men nu när vi har bytt till sittdel så har vi köpt ett svart Cameleon topset, känns skitfräscht!!

Den håller galant.. Vi funderar på att byta till camhjul till efter vintern.. Nu har vi precis köpt vinterhjul och dom ska väl snart på.. 
  • MiaEd

Måste bara fråga, vi köpte ju ett topset här om dagen, hur stor del av sittdelen täcker topsetet?

• MiaEd

Okej, så eftersom att vi har en röd basklädsel kommer det röda fortfarande synas?

• MiaEd

Okej okej.. Då vet jag =) har inte testat det än då jag verkligen gillar den röda färgen, men det blev ju riktigt snyggt med sufflan iaf

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21