• MiaEd

Bugaboo-tråd nr 21

jean1 skrev 2010-09-07 12:05:07 följande:
    Behöver lite "smakråd"... Har fastnat för den ceriserosa klädseln till Buggan, kan liksom inte släppa den även om jag inbillar mig att man kan lessna på den fort, att den kan bli lite för "mycket". Har en grå bas och visst skulle det va snyggt med rosa top? Har evt hittat ett helt nytt sett till mkt bra pris... vad tycker ni, är det snyggt med grå/rosa?
    Sjukt snyggt!
  • MiaEd
    lilyanna, vad kul! Vilken åkpåse blev det?
  • MiaEd

Tror inte jag har sett den åkpåsen, bild?
    Ja, det blev den röda, älskar den! Skja inte alla åkpåsar sitta likadant?  

• MiaEd
    Peter Pop skrev 2010-09-07 20:38:38 följande:
    Det får helt enkelt bli ett besök i morgon på affären och kika på Bugaboo åkpåsen,  jag går helt på era rekommendationer. Verkar logiskt som Shoe skrev också att en vanlig kudde funkar lika bra i så fall. 

En helt annan grej, är det vanligt att själva bågen på vagnen med greppet på Flexar alternativt Glappar när man skall dra vagnen framåt? Kanske rör sig om 2-3 cm endast och är absolut ingen big issue alls..  
    Vilken båge menar du?
  • MiaEd

Du menar att handtaget typ går att flytta "uppochner" eller vad man ska säga? 

Det ska vara så, iaf på min vagn så sa dom att det är helt i sin ordning.. 

• MiaEd

Jag bara måste få skriva av mig lite..

Jag hade sån fruktansvärd otur idag, redan lite försenad på väg att hämta storebror så går ena hjulet sönder, jag kör på något väldigt vasst..
    Det var skum överallt! Innebär det att jag har bugaboos skumhjul på min frog? Alltså dom "nya" hjulen.. 

• MiaEd

Okej, ja då kanske jag inte behöver byta ut båda hjulen imorgon då.. Tack och lov så hade Bonti hjul inne i butik!! Känns lite mer safe än att beställa online, behöver ju hjul typ nu :P

• MiaEd

Den gick väldigt sönder och jag hade ett långt skumspår efter mig... Tror ni jag behöver byta andra hjulet med?

• MiaEd

Åkpåse alla gånger, det hade jag även en i liggdelen!

• MiaEd
    Fröken Småland skrev 2010-09-08 21:06:59 följande:
    Jag skulle nog helst ha likadana hjul, kolla i butiken så att det inte skiljer något. Men att det sprutar skum överallt låter inte normalt Hade jag haft kvitto kvar så skulle jag kollat med Bugaboo om det skulle kunna gå som reklamation, de är himla generösa vid reklamationer.
    Jag har köpt vagnen begagnat och det är en 03a... Så jag har tyvärr inget kvitto på den, det var ju jag som körde på något...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21