• MiaEd

Bugaboo-tråd nr 21

mamma på vift skrev 2010-08-08 15:19:35 följande:
    Ja det är till både ligg och sittdelen, man trär på det på samma sätt oavsett vilken del man använder.
    Allrajt! Då ska jag inspektera det lite närmare ikväll.. Har använt ett annat regnskydd nämligen men det regnade in lite
  • MiaEd
    jean1 skrev 2010-08-09 22:18:13 följande:
    Någon som vet om det kommer röda babyoveraller i höst, alltså fodrade med dubbla dragkedjor? Någon som kanske tom vet alla färger som kommer och vad priset brukar ligga på?
    Babyoverall, som i vinteroverall från Bugaboo?
  • MiaEd
    LR75 skrev 2010-08-10 00:14:11 följande:
    haha, ja man kan ju hoppas! då ska jag köpa till alla tre barnen
    Coolt, visste inte ens att det fanns..
  • MiaEd
    MiniM3 skrev 2010-08-10 09:46:15 följande:
    Bugaboo gör inga overaller Tungan ute
    Haha jag tänkte väl :P
    Caeruleus skrev 2010-08-10 10:43:06 följande:
    Har köpt en sommarsuffla i fleece via blocket. Nu när jag packar upp den så är den "bubblig" och det ser nästan ut som åderbrock . Någon som råkat ut för detta? Suffletten skulle vara helt ny och kom i originalförpackning och ser toppenfräsch ut i övrigt. Kanske går det att stryka bort..
    Ser den inte bättre ut om du sätter den på vagnen och låter den sträcka ut sig lite då?

• MiaEd
    Armani skrev 2010-08-12 16:36:28 följande:
    Finns det nån speciell sida som ni rekomenderar att köpa tillbehör på? Är i första hand ute efter suflettfästen just nu, men man kan ju alltid hitta nåt mer
    www.bonti.se
  • MiaEd

Tror ni att en offwhiteåkpåse blir snyggt till en röd frog?

• MiaEd

Jag har en bugabooryggsäck, gammal som gatan.. Behöver sys på flera ställen, men den ska kunna fästas på vagnen.. Dom verkar bra:P

• MiaEd
    Armani skrev 2010-08-12 19:56:22 följande:
    Tack!
    Sitter och ska beställa nu men blev så fundersam... Vill ha cam-fästen så jag kan ha en cam-suflett att sitta snyggt på min frog. På fästena som bonti har står det att fästena är till cam, frog och gecko, men det kanske är sak samma? Det kanske är dessa som är till cam, men att dom menar att dom även passar till frog och gecko?
    Ingen aning.. Prova ring dom imorgon? Dom är supertrevliga :) Jag har varit inne i butiken och dom skulle fixa in camsuffla bågar och fästen åt mig..
  • MiaEd
    modestyclara skrev 2010-08-12 19:59:14 följande:
    njae, int eom du har originalsufflett med pissgult foder...
    Har beställt nya fästen så ska kunna ha camsuffla och då blir det garanterat en röd suffla utan fodret 
  • MiaEd
    modestyclara skrev 2010-08-12 20:10:48 följande:
    då är det fint med offwhite!{#emotions_dlg.flower}
    Perfekt.. För lilltjejen ligger änsålänge i vagnen men lär sitta om ca 2 månader.. (hon är 4 månader nu).. Så innan dess lär jag ju ha fått fästena och kunnat skaffa mig en lämplig suflett utan det där j*vla fula fodret :P tur att sittdelen i sig int eär som liggdelen på insidan ;)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21