Caeruleus skrev 2010-07-31 19:54:10 följande:
Har provat i den gamla vagnen men inte i Cam än...ska testa. Tyvärr är han måttligt intresserad av vagnleksakerna jag erbjuder. Han vill helst att man skall bära och prata med honom.
Storebror älskade att åka i vagn, sitta i sittern och pilla med leksakerna han fick. Robin är totala motsatsen och vill att man skall busa med honom heeela tiden. Vi börjar så smått att bli lite slutkörda och måste få till en ändring. Tyvärr så är våra försök verkningslösa hittills

Inte ens selen gillar han. Jag kan tänka mig att han blir nöjd om han får sitta upp och titta framåt....men det vill inte jag förräns om ett par månader minst.
Så var min äldsta.. Han var hemsk att försöka ha i vagn.. Men jag la amningskudden i huvudändan i vagnen så han kunde sitta upp i den och titta ut lite och se mig, det gick OKEJ. Ryggen blir ju helt skev om man ska bära och kånka heela tiden..
Sittdel bytte jag till när han var 5 månader, då hade jag en First Wheels City Elite och deras sittdel påminner väldigt mycket om Buggans sittdel.. Och det kändes lite för tidigt men som sagt, det var olidligt med liggdelen..
Men försök en stund till, det är fortfarande en liten baby med mjuk rygg :) det är iallafall mitt råd..