• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Berit82 skrev 2011-03-27 21:02:20 följande:
    Var det den gamla orange också?

Snacka om komplimang! Tycker den kombon är jättefin, liksom modestyclaras! Funderar på om gamla rosa och nya orange ser bra ut också.

Är det denna du menar? På basen har det bara funnits en orange
  • Berit82

Fröken småland: ja, det var den bilden jag menade. Åh, det har bara funnits en orange bas, intressant!

Linnea 080520, Elsa 100529
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-27 21:49:44 följande:
    Säljer kidzshopen bara sommarsuflertter i fleece ? Obestämd
    Nä, det låter inte särskilt troligt. Kolla igenom kategorierna en gång till, ibland är det lite rörigt men man brukar hitta till slut
  • Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-03-27 22:14:41 följande:
    Nä, det låter inte särskilt troligt. Kolla igenom kategorierna en gång till, ibland är det lite rörigt men man brukar hitta till slut
    Tror det blev ändrat i dag ! Förvånad
    Var inne där förut och tänkte beställa och jag är nästan säker på att det stod tunnfleece på alla ! Tungan ute
    Hehe skyller väl på gravid hormonerna !
    Då kan jag ju helt plötsligt beställa !
  • Liten Mjau

Så underbart med alla härliga bilder i Bildtråden!!! Blir så inspirerad.

Är sugen på ett parasoll till sommaren. Tycker liggdelen är så fin när man har parasoll. Använder man parasollen? Är den bra?

**GLÖM INTE ATT DET ITNE ÄR NÅTT PRAT I BILDTRÅDEN**

• Fröken Småland

Vicka81: Inget snack i bildtråden!!!

Min man säger inte så mycket, han är en snäll man som inte gnäller på sin fru

• gavagai

Nu är det kört, tror jag. Nu har jag också blivit biten av Bugaboo-bacillen (the bugaboo bug?). Glad Köpte igår en Cameleon-ram, två sittdelsbaser, ett sittdelsöverdrag samt Cameleon-suflett-fästen och bågar... och jag som inte ens har ett fungerande chassi. Tungan ute

• bohusbebis
    gavagai skrev 2011-03-28 10:28:01 följande:
    Nu är det kört, tror jag. Nu har jag också blivit biten av Bugaboo-bacillen (the bugaboo bug?). Glad Köpte igår en Cameleon-ram, två sittdelsbaser, ett sittdelsöverdrag samt Cameleon-suflett-fästen och bågar... och jag som inte ens har ett fungerande chassi. Tungan ute
    aaaaaah, den är smittsam den där bugg:en..... kämpar å kämpar emot att sätta tänderna i den där läckra rosa/grå på tradera just nu.... den är sååå fin, men jag kan inte motivera en vagn till... speciellt inte som det bara verkar vara mountain breezen som gäller i huset just nu (pga freerider-scooter-ståbrädan).

Nån som har ett skjutmått och kan mäta dimensionen på bakaxeln på Bugaboo Cam:en? Kanske kan man sätta fast Freeridern på den åxå?? (går absolut inte på Bee:et)