• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria

Woho, min nya väska från jujube kom idag=) Och en svart sufflett fick ersätta den blå till jag tröttnar. Bild finns i bildtråden=)

• thisissarah

Det verkar finnas 2 storlekar av åkpåsen? är det tänkt att den mindre är för liggdelen och den större för sittdelen?

• Noiis
    thisissarah skrev 2011-03-28 15:18:56 följande:
    Det verkar finnas 2 storlekar av åkpåsen? är det tänkt att den mindre är för liggdelen och den större för sittdelen?
    nä det är det inte. den som är lite mindre kom före den som är längre. den  längre är en universal påse som passar alla bugaboo vagnar medans dem mindre är för antingen gamla bee eller för cam/gecko/frog
  • thisissarah
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-28 16:30:58 följande:
    nä det är det inte. den som är lite mindre kom före den som är längre. den  längre är en universal påse som passar alla bugaboo vagnar medans dem mindre är för antingen gamla bee eller för cam/gecko/frog
    Hur länge kan de ha unversal påsen?
  • Noiis
    thisissarah skrev 2011-03-28 16:32:38 följande:
    Hur länge kan de ha unversal påsen?
    ingen aning men de e ett jäkla gnäll om att den är för lång
    Jag har den vanliga för cam då jag har en paul frank. Noa är 3 år och 93 cm lång och kan fortfarande ha den! 
  • LHUF

Måste man alltså köpa en hel vagn för att få en av de nya sufletterna?  så fattade jag det av kidzshops hemsida?   

Tilde 080319
  • Sweetheartno1
    LHUF skrev 2011-03-28 18:51:05 följande:
    Måste man alltså köpa en hel vagn för att få en av de nya sufletterna?  så fattade jag det av kidzshops hemsida?   
    Ja tyvärr hela vagnen ! Men snart kanske man kommer kunna köpa dom separat !
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-28 18:48:03 följande:
    Den nya åkpåsen med dragsko upptill, är den en universal eller till cam, frog och gecko ?
    den är universal. 
    Om det inte är en jääätte gammal för om jag inte minns helt fel så hade dom första till frog dragsko.
    Men då ska den ha mååånga år på nacken  
  • Noiis
    LHUF skrev 2011-03-28 18:51:05 följande:
    Det är sagt att man ska kunna köpa dom separat en tid efter att vagnarna har börjat skickas iväg. så med lite tur om nån vecka