• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Berit82 skrev 2011-03-27 17:08:47 följande:
    Fröken småland: Har inte du bra koll på Bugaboos färger med alla fina tillbehör du har? *fjäskar lite* Glad
    Jag är dålig på färger, gillar enfärgat allra bäst Drömmer

Bäst gillar jag denim, brunt och gamla blå basen.
  • Berit82
    Fröken Småland skrev 2011-03-27 17:46:57 följande:
    Jag är dålig på färger, gillar enfärgat allra bäst Drömmer

Bäst gillar jag denim, brunt och gamla blå basen.
    Jaha, då så... Själv gillar jag smällkarameller! Glad
    Den bilden du har i ditt galleri på en orange bas och rosa topp, är det de gamla eller nya färgerna?
    Linnea 080520, Elsa 100529
  • Fröken Småland
    Berit82 skrev 2011-03-27 17:53:16 följande:
    Jaha, då så... Själv gillar jag smällkarameller! Glad
    Den bilden du har i ditt galleri på en orange bas och rosa topp, är det de gamla eller nya färgerna?
    Det är gamla rosa fleecen

Som ombyte är det kul med en galen vagn som den på bilden. Jag var inne i en barnvagnsbutik i Danmark förra sommaren och jag och sonen kollade på något så vagnen bara stod i gången. När han inte trodde att jag såg så var butiksinnehavaren framme och klämde och kände på tygerna
  • galojj

Hoppsan...var och inpulsköpte en cam idag:-O
    plötsligt har jag 2:-S Jag som hade tänkt sälja min första nyss...haha! Menmen, så kan det gå! Har ju somsagt kommit på att man kan fälla ihop den enklare än vad jag gjorde tidigare, så plötsligt ville jag ha den kvar! Och tänkte att jag skulle rusta upp den lite...och det blev alltså en till istället:-S

Men, 1300kr kändes helt okej

• Berit82
    modestyclara skrev 2011-03-27 19:26:32 följande:
    här är min i orange och rosa (nya rosa men inte nyaste)
    www.familjeliv.se/Hem/modestyclara/galleri.ph...#
    Ja just det, det har ju kommit ännu en rosa nu. Jag har topset i den gamla ljusare rosa färgen, tycker den är så fin. Fast den starka rosa är också väldigt läcker, är sugen på ett sånt topset också i canvas, eller ett i rött...

Mmm, tycker det ser så läckert ut med rosa och orange. Jag får väl ta med mina olika färger och sticka till en butik i gbg och pilla lite. Men som det känns nu blir det en orange bas, tror det passar bäst med mycket.
  • gavagai
    galojj skrev 2011-03-27 19:46:57 följande:
    Hoppsan...var och inpulsköpte en cam idag:-O
    plötsligt har jag 2:-S Jag som hade tänkt sälja min första nyss...haha! Menmen, så kan det gå! Har ju somsagt kommit på att man kan fälla ihop den enklare än vad jag gjorde tidigare, så plötsligt ville jag ha den kvar! Och tänkte att jag skulle rusta upp den lite...och det blev alltså en till istället:-S

Men, 1300kr kändes helt okej
    Var det den på blocket?
  • Berit82
    Fröken Småland skrev 2011-03-27 18:47:12 följande:
    Det är gamla rosa fleecen

Som ombyte är det kul med en galen vagn som den på bilden. Jag var inne i en barnvagnsbutik i Danmark förra sommaren och jag och sonen kollade på något så vagnen bara stod i gången. När han inte trodde att jag såg så var butiksinnehavaren framme och klämde och kände på tygerna
    Var det den gamla orange också?

Snacka om komplimang! Tycker den kombon är jättefin, liksom modestyclaras! Funderar på om gamla rosa och nya orange ser bra ut också.