Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

älsklingen: mammapåvift här i tråden bor utanför Borås, kanske vore något? Hon har en Cameleon och är världens snällaste Själv har jag bara en Bee numera *skäms* annars kunde vi setts i Gällstad och shoppat loss

• Fröken Småland

Nu har jag snokat reda på var älsklingen bor, inte långt ifrån vare sig mig eller Borås. Vi får ta en tråd-dejt i Gällstad helt enkelt

• Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-08-23 17:34:12 följande:
    Jag vet jag funderade på att döpa mig till FRÖKEN Noiis bara för att du skulle bli glad men de vart ett spontan byte
    Hoppas du kan förlåta mig
    Hjärta 
    Ooooh, det hade varit något! Drömmer
  • Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-08-23 17:45:04 följande:
    *stampar med fötterna och ångrar mig en skvätt*

Bästa du hjälp mig, noa måste ha nån typ sulkyvagn, ej tung lättkörd nu som vinter... helst billig oxå men passar in till en kräsen fd. bugabooare... han sitter i en quest nu men de kommer inte gå i vinter å han stoppar fötterna i hjulen *AAAAJ* 
    Det  är UJ som gäller för dig my dear... Alternativt en PT eller Easywalker men UJ är outstanding för oss som gärna vill byta färg då och då. 
  • Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-08-23 17:59:39 följande:
    sålde ju nyss swirren då den blir så lång ihopfälld. men lite sugen på en PT vibe då för dom andra e as fula men då mest för att man kan ta med Noas kusin ut då oxå :-/ men den e ju fasen ännu längre :-/ *fan* kanske kolla på en singel UJ iaf och sen inte ha den med i bilen.. är de stor breddskillnad mellan hjulen på swift och singel?
    Jag vågar inte svara på bredden men jag tror att UJ är bredare för den är breeeeeed. Men åker du så mycket bil då? För i så fall kan väl MacLaren ligga i bilen och så tar du UJ på bussen och promenader. Hur gick det med flytta-till-landet-planerna förresten?

*smygkräks i smyg över Vibe* 
  • Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-08-23 18:14:39 följande:
    jag kör ju inte bil så inte så ofta men funderar hur de e med hissar å så har många som bor med sthlm hissar mått.. nja de får vara på dröj.. funkade inte rent praktiskt med Noa och sjukhuset och sen så kom jag in å börjar studera nu i höst så de vart helt att tänka om med allt
    PT e fasen för dyrt... synd att spin är så ful och en scooter S kan jag tänka mig men dom släpps först v 38 i dom snygga färgerna :-/ *surar* 
    PT går att fynda i dina trakter, en några år gammal Sport för 1500 bör inte ta lång tid att hitta. Eller varför inte en ännu äldre (ex E3) så kan du pimpa den med ny egensydd klädsel

Kul med plugg - ursäkta OT - vad skall du plugga för nåt? 
  • Fröken Småland
    Tibell skrev 2011-08-23 18:32:56 följande:
    Tack för hjälpen... Igen.
    Då tror jag nog att jag vill ha en svart ändå ;)

Har helt glömt bort vad vi sa igår.
    Var camens handtag lägre än froggen ?
    Jupp, Cameleons handtag är några cm lägre än Frogs.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21