Preggie skrev 2011-04-04 06:16:52 följande:
Tackar för svar! Tror att jag ev råkat ut för samma blocket-köpare som du...

Haha! Jag behåller min bee för jag orkar inte, herre gud vilka människor vad har dom sagt till dig då??
Tant Pruselius skrev 2011-04-04 07:10:26 följande:
Sjukhus M - nej

lilla Noa hjärtat ! Men ni är hemma? Krya på han!!
Ja vi är hemma! Noa håller förmodligen på att få vattkoppor för hans kusseluss har fått dom och Noa har lekt en hel del med han. jobbiga e ju bara att de slår lite hårdare mot noa än andra barn så just nu behåller Noa inget.
men vi kan inte heller åka upp till avdelningen och få dropp för Noa tillhör ju den infektionskänsliga avdelningen. känns inte så där jäääätte bra att åka upp till cancer patienter osv OM nu Noa har fått vattkoppor.
Så vi väntar på besked på hur vi ska göra. för de finns ju en möjlighet att det INTE är vattkoppor oxå.
Fröken Småland skrev 2011-04-04 07:20:33 följande:
Sjukhus Mamman skrev 2011-04-03 23:01:34 följande:
Det är du med

nja kunde va bättre Noa är dålig

Neeej! Det som gick så bra

Jaa jag vet så störande. Jag som precis hade börjat vänja in han vid att vara på minisats så han fick träffa och leka med andra barn medans jag var i rummet bredvid. perfekt tyckte ju både jag och läkaren. Noa får leka och jag får träna

plus att det är mindre barn än på ett dagis. men det gick ju såååå där.
men men tyvärr så kan man ju inte skydda barnen mot alla sjukdomar och om det är vattkoppor så är de ju lika bra att ha de avklarat.
Plus är dock att Noa är sliten och VILL åka bee! (lite posetivt eftersom att han har vägrat åka bee sista tiden.)
mammageno skrev 2011-04-04 09:52:27 följande:
Meeen!! Jag beställer ju delar!!hallå att jag inte tänkte på det då kan jag ju välja en grå korg och ha roligare färg på basen? Ser det rörigt ut?
Tänk på att du ska sälja vagnen sen kära du!
ta INTE sand bas om du bor på landet

brun eller marin är mina favoriter speciellt med rosa.