• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Duntoffla
    Asereht skrev 2011-04-22 12:44:23 följande:
    Duntoffla, om det inte ligger under mönster i mitt galleri så kan jag maila dig mått på oth dyna när jag kommer hem ikväll. Inboxa mailadressen Isf.
    Tack, jag tror att det har löst sig ändå För visst funkar samma dyna till UJ som till Bugga?
  • Insomnie

Asereht: Jag skulle gärna vilja ha måtten på dynan så jag kan fixa ett mönster.. Jag och mannen är rätt eniga om att vi ska byta till sittdelen snart och då måste man ju ha en matchade dyna till den röda sufletten som snart är klar Va inne och spanade i ditt galleri men hittade inget. Lust att skicka över de när du får tid?

• linaenn

blir era sufletter också skrynkliga när ni har dem "ihopfällda"? tycker min blir det snabbt, och eftersom sonen numera vill kunna titta ut åt sidorna (och protesterar vilt om han inte ser) så har vi den oftast ihopfälld så han kan se när han är vaken. när han somnat och man fäller ut den igen så är den skrynklig. några tips på hur man enkelt får den slät? känns bökigt att hålla på och stryka, om man ens får det?

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Noiis
    linaenn skrev 2011-04-22 15:38:08 följande:
    blir era sufletter också skrynkliga när ni har dem "ihopfällda"? tycker min blir det snabbt, och eftersom sonen numera vill kunna titta ut åt sidorna (och protesterar vilt om han inte ser) så har vi den oftast ihopfälld så han kan se när han är vaken. när han somnat och man fäller ut den igen så är den skrynklig. några tips på hur man enkelt får den slät? känns bökigt att hålla på och stryka, om man ens får det?
    fäll ut sufletten helt sen när barnet inte är i vagnen så kommer den att släta ut sig!
  • linaenn
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-22 16:22:09 följande:
    fäll ut sufletten helt sen när barnet inte är i vagnen så kommer den att släta ut sig!
    ja det kanske är enklast, vi glömmer det ofta så får nog bli bättre på det från och med nu..
  • linaenn

jag har äntligen blivit med kamera igen, bägge mina gick sönder ungefär samtidigt, så nu ska jag nån dag under påsk ta och fota camen och lägga in i bildtråden. har brunt + pf skurvy just nu och en superhärlig elodiefilt. idag hade vi 16 plusgrader, så skönt! så nu har åkpåsen åkt av helt och hållet. härliga vår!

• Sweetheartno1

När min förra cam suflett blev knölig så sprayade jag bara lite vatten med en blommspruta och lät den vara upp fälld ! Och då minsann belv den snygg igen ! :)

• Galia

Hej, läser tråden sporadiskt men skriver sällan. Är helnöjd med min cam men har upptäckt nu när solen ligger på mer och mer att suffletten är lite kort. Vad säger ni experter. Är parasoll det bästa eller ska man investera i en sån där solskyddssufflett som man kan dra hela vägen ner (har sett nån med nät och silver som ska reflektera ljuset samtidigt som luft cirkulerar). Eller något annat? Hoppas ni kan hjälpa {#emotions_dlg.flower}