• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • BeeWee
    gavagai skrev 2011-04-21 18:32:39 följande:
    Hittade det här erbjudandet, där man kan köpa ett presentkort värt 500 kr för bara 200 kr: www.groupon.se/deals/hela-sverige/Babyshop/34...
    På Babyshop, vilket innebär att man t.ex. kan få en Bee+suflett eller ett parasoll eller en cup holder och en bumper bar för 200 kr. Och en massa märkeskläder och annat har de också. Går ni via länken ovan så får jag någon sorts bonus tror jag. Tänkte tipsa, eftersom det ändå kan bli en rejäl rabatt på Bugaboo-saker om någon behöver någonting i 500-kronors-klassen.
    TACK för tipset! Nu får lillen fina (billiga!) röda converse i ettårspresent! Skrattande
  • Plutten forever
    Plutten forever skrev 2011-04-21 20:33:39 följande:
    Hej alla bugga-proffs,

Jag har en cameleon med ståbräda till min 4-åring. Hade inte tänkt använda den så ofta, en 4-åring går ju bra. Men han vill ofta o gärna stå där pga avundsjuka mot lillebror. Undrar bara: vet ni om ståbrädan har någon rekommenderad maxvikt? Han väger 21 kilo och jag upplever det som vingligt, känns som att hela vagnen ska välta ibland. Och rör han sig lite så vrider sig vagnen, svårt att köra rakt liksom.
    Hur tungt barn skulle ni ha på ståbrädan?
    ingen som vet något om detta?
  • passau

Kan tyvärr inte svara vår 4åring väger bara 15, dock väger vår 2åring 13

• Duntoffla

Är det någon som vet var man kan få tag i mönster till en sittdyna passande UJ/Bugga? Sufflamönster har jag men sittdyna äger jag ingen jag kan kopiera. Vill ju liksom inte köpa en buggadyna för 600 spänn för att sy en annan dyna

• hej att

Någon som provat Gecko varukorg på Cameleon? Passar den? Drömmer
    Har kollat i FAQ, och såg inget där. Har googlat, men hittade ingenting.

• Duntoffla
    AnPa skrev 2011-04-22 10:03:19 följande:
    Duntoffla: det finns ett på mamma på vifts blogg tror jag :)
    Fast hon säljer ju och vill väl inte dela med sig av mönster. hittar i alla fall inget. Jag menar inte bild utan ett "fysiskt" mönster att få tag i
  • Asereht

Duntoffla, om det inte ligger under mönster i mitt galleri så kan jag maila dig mått på oth dyna när jag kommer hem ikväll. Inboxa mailadressen Isf.